TDC HomeDisk som netværk


Når jeg starter min PC får jeg hver gang melding om at der ikke kunne oprettes forbindelse til HomeDisk netværk

Jeg har forsøgt at oprette forbindelsen men får denne besked

Der er ikke registreret et gyldigt HomeDisk abonnement. Læs mere på tdc.dk/32    ;

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Georg1

Jeg kunne se, at du ikke havde fået noget svar.

Nu ved jeg ikke, om du stadig abonnerer på Homedisk, for det kunne lyde som om, det ikke er tilfældet, men den stadig er installeret på din PC, hvilket ville give en besked som denne.

Abonnerer du fortsat på Homedisk, kunne det lyde som om, at der er sket en fejl, og i så fald vil det være bedst at kontakte TDC Hotline.

Du finder kontaktoplysninger her: http://kundeservice.tdc.dk/kontakt

/Stefan

Jeg kontaktede support i februar, som meddelte at problemet var kendt men skulle blive løst i løbet af en uges tid. Jeg får dog stadig samme melding angående min TDC HomeDisk. Er det stadig en sag for support - eller hvad sker der ?

Hvis du har homedisk på dit abonnement, så vil jeg mene at du skal kontakte support.

Du kan også følge denne guide og se om du selv kan løre problemet Glad humørikon

Du finder guiden her : http://kundeservice.tdc.dk/clouddiskhomedisk/tdc-homedisk/adgang-til-homedisk/adgang-til-homedisk

Mvh Langesø

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)