Svar

TDC HomeDisk

Hej!

Sådan en tdc homedisk, er det TDC's ejendom når man evt. opsiger sit abbonoment.

Skal man så levere den tilbage?

icon

Bedste svar af sbh7600 23 juni 2014, 21:11

Jeg har skrevet til TDC via mail. For at høre hvordan jeg skal forholde mig. Men tror jeg prøver at ringe til en TDC butik i nabo byen. For at høre hvad de mener.

Så skriver jeg en opdatering når jeg ved mere

Se original

5 Kommentarer

Hej sbh7600

Ja det skal du.  

Du kan slippe nemmest om ved det at aflevere det lånte udstyr i en TDC butik.

Husk at bede om en kvitering.  

Hej!

mange tak, troede det var noget man kunne beholde ligesom med så mange andre ting. fra andre udbyder Glad humørikon

Grunden til jeg spørger er nemlig.

Den er gået i stykker, jeg kan overhovedet ikke forbinde til den.

ved ikke lige hvad der er sket, men mine katte syntes det var sjovt at smide den på gulvet. kan bruge power til at tænde den. kan ikke slukke den. den giver ingen beep lyde.

reset knappen giver heller ikke nogle beep lyde.

Så vil høre om jeg skal afdrage den på en måde eller hvordan løser vi dette.

Hej igen

husk lige at jeg er kunde som du og svarer derfor som sådan.

Min mening er athvis du forsat er kunde, bør du gå ind i en tdc-butik, for at høre om du ikke bare kan få den byttet til en ny.  Jeg tænker lidt på at når du er kunde, vil det være en god forretning for TDC, blot at udlevere en ny og fordi du så vil forsætte med at være kunde.  TDC tjener ikke på at du evt. skal erstatte den samtidig med at du måske kunne finde på at finde en anden udbyder.  En anden ting er at de formodentlig får en glad ogf tilfreds kunde, hvis de hjælper dig med dette.

Henvis evt. til din tråd her og Fortæl os meget gerne hvad den historie ender med. Blinkende humørikon

Jeg har skrevet til TDC via mail. For at høre hvordan jeg skal forholde mig. Men tror jeg prøver at ringe til en TDC butik i nabo byen. For at høre hvad de mener.

Så skriver jeg en opdatering når jeg ved mere

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P