Spørgsmål

TDC e-mail Adresse

Hej
Har surfet lidt rundt på hjemmesiden her, men bliver ikke klogere.. Vi er de lykkelige ejere af en tdc- e-mail adresse (xxxxxxxxx@mail.tele.dk). Mailboksen er nu overfyldt, og indholdet kan kun slettes via web-mailen. Fint nok, men logger man på "Mail" her på youSee hjemmesiden kan vi kun se xxxxxxxxx@yousee.dk - altså yousee domænet/adressen som vi aldrig bruger...

Hvordan får man adgang til xxxxxxxxx@mail.tele.dk webmail når nu TDC hjemmesiden er nedlagt..?

3 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej

Jeg har lige slettet en del af mailadressen. Det er ikke så godt, det står til skue for alle. :)

Umiddelbart skulle du gerne få adgang til din mail på samme måde som før - også selvom det nu er YouSee siden, du skal logge ind på. Derfor bør du få adgang til din mailadresse, hvis du bruger det login, som du også havde, da du var kunde hos TDC Privat. :)

Stefan, YouSee Forum Team
God morgen

Tak for det hurtige svar

Udfordringen er, at vi aldrig har logget os ind på TDC/Yousee webmailen - det har altid fungeret fint uden - og jeg kan overhovedet ikke huske hverken brugernavnet eller koden vi havde på TDC - bortset fra at jeg mener det var/er det samme som nu..

...og hvad gør man så lige..?

M.v.h.
Klaus
Omdømme 4
Badge +6
Hej igen

Så vil jeg anbefale jer at hive fat i vores support - så må vi se, om vi kan finde det frem.

De kan fanges her: https://kundeservice.yousee.dk/kontakt-os

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)