Svar

TDC Alarm og webcamera

Efter mit kamera har været pakke væk i et par måneder er det nu så op igen, og det virker for så vidt også godt nok.

Der er bare det lille MEN, og det er at datoen på optagelserne er foråret 2011 ?

I tilfælde af indbrud vil det jo ikke være noget værd som bevis, men jeg kan ikke finde info om hvordan tiden synkroniseres med styreboksen/netforbindelsen.  Anyone ?

icon

Bedste svar af Munk 16 august 2013, 00:12

Hej.

Jeg har selv haft samme problem.

Det blev løst da jeg ringede ind til TDC-Support, og blev stillet videre til dem som sidder med Privatalarmen..

Hilsen. Lars

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Muggi2980,

Det er dælme et godt spørgsmål! Umiddelbart vil jeg skyde på at kameraet selv skulle opdatere tid/dato fra en eller anden server på internettet, men jeg må tilstå at det falder uden for mit ekspertiseområde.

Hvis jeg var dig ville jeg kontakte supporten med dette: https://privatalarm.tdc.dk/kontakt-kundeservice.aspx

Og så må du meget gerne melde tilbage her, hvad udfaldet blev Glad humørikon

/Ulf
Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Munk har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

Jeg har selv haft samme problem.

Det blev løst da jeg ringede ind til TDC-Support, og blev stillet videre til dem som sidder med Privatalarmen..

Hilsen. Lars

Support for TDC Alarm skal sende en datapakke til alarmen, som så retter fejlen. Nu er det foreløbigt rettet til, således at selve optagelsen har den rigtige dato.

Kurt

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Super, tak fordi du vendte tilbage med løsningen Glad humørikon

/Ulf
Personlige oplysninger er blevet camoufleret. Dette gøres for at beskytte den enkelte bruger mod misbrug af personlige oplysninger, samt alle forum brugere imod interessen fra diverse svindlere, som høster sådanne oplysninger /MajaH

Hej jeg mangler hjælp til min Privatalarm jeg har tilføjet et tænd/sluk enhed men jeg kan ikke stille den in så den kun er aktiv når det er indbrud.Hvis jeg går ind under alarm og så under enheder er den ikke opført all de andre 7 enheder er opført nare ikke tænd/sluk enheden.Skulle det yære en som kan hjælpe mig så send venligst en mail til xxxxxxxxxxx@mail.dk

På forhånd mange tak

Wolfgang

Hej wolfi60

Jeg tror du har misforstået ideen med dette forum. Hjælpen er ikke een til een, men een til mange. Dettte er et kundeforum, hvor andre kunder forsøger at hjælpe med tdcs produkter. Det vil sige at kan en bruger svare dig, bliver det her i tråden, da det i givet fald kan hjælpe andre brugere med samme problem. I øvrigt er du anonym her i forum, derfor har jeg slettet din mailadresse. Hvis ikke der er andre brugere der kan hjælpe dig, her i tråden, vil jeg anbefale dig at tage kontakt til tdc. http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)