Svar

Tæppebombnng af mails fra 123-kort

Hej Keld

Tak for de videresendte mails. Umiddelbart ser det ud til, at det er præcis den samme mail, som du har modtaget flere gange til den samme email adresse og på præcis samme tidspunkt. Vi har dog kun sendt 1 mail til dig. De andre abonnementer har heller ikke oplevet samme fejl som dig. Den mest sandsynlige årsag ligger derfor enten hos din internetudbyder (TDC) eller et sted i kommunikationen mellem din computer og TDC’s mailsystem.

Vi håber, at fejlen vil løse sig selv, og at du vil kun modtage 1 kopi af det næste nyhedsbrev. Hvis det mod forventning sker igen, må du meget gerne skrive til os. Vi beklager ulejligheden.

Med venlig hilsen
Sasha
123kort.dk
Jeg modtager ca 18 ens mails Fra Emne Modtaget Meddelelse Størrelse Kategorier
123kort Du kan stadig nå at sende påskekort 15-04-2017 Send flotte påskekort fra 123kort

Jeg modtager ca 18 ens mails hverdag med en reminder om, at jeg stadig kan nå at sende et påskekort. De er alle dateret 15/5.
123kort melder hus forbi o siger det er TDC, der skal køse det.,
vh
Keld
icon

Bedste svar af bekari 8 juni 2017, 08:44

Jeg fik 123-kort supportafdeling til at håndslette alle referencer til mine mailadresser og siden er der ikke kommet noget.
Jeg kører direkte med en outlook klient på pc.
Jeg tør pt. ikke tilmelde mig eller bruge deres service.
vh
kri

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7
Hej Keld

Spændende om det er noget som fortsætter, som der også nævnes fra medarbejderen i dit skriv.

Det lyder umiddelbart mystisk, at det skulle være en fejl herfra, men vi vil naturligvis gerne høre nærmere.

Kører du via en mailklient/program eller direkte via webmailen? Jeg tænker at det måske kunne være mailprogrammet som driller lidt.

Hvis din mailkonto er sat op i et mailprogram, så kunne et eksperiment at køre lidt med webmailen for at se om det så stadig sker.
Jeg fik 123-kort supportafdeling til at håndslette alle referencer til mine mailadresser og siden er der ikke kommet noget.
Jeg kører direkte med en outlook klient på pc.
Jeg tør pt. ikke tilmelde mig eller bruge deres service.
vh
kri
Omdømme 5
Badge +7
Hej kri

Tak for din tilbagemelding, ja så tydede det på noget hos dem.

Jeg markerer dit seneste svar som bedste svar så :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)