Synkronisering kalender itunes / Outlook 2007

Jeg ville gerne synkronisere aftaler som jeg indlægger i min kalender i outlook med den tilsvarende i min iphone mv. Det kan så ikke lade sig gøre har jeg fået oplyst, da der er tale om en gammel "pop-konto" Jeg er godt klar over at jeg på min computer kan oprette aftalerne i icloud - men så får jeg dem jo ikke med ind i outlook. Er der en løsning på dette - udover at skifte den mailadresse, som jeg ellers er glad ved.

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Jensml.

Her er en vejledning i hvordan du får Outllok til at synkroniere med Iphone. Den er dog kun på engelsk, da jeg ikke har fundet tilsvarende på dansk, desværre:

http://www.macworld.com/article/1164786/syncing_icloud_with_windows_outlook.html

Tak for det - men tilsyneladende var det kun de allerede oprettede der blev overført. Kan jeg få nye aftaler som indlægges i kalanderen i outlook automatisk synkroniseret til iphone?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg har læst hvad der står i artiklenjeg linker til, der står at det "synkroniseres" som jeg forstår skulle den automatisk synkronisere det man sætter den til, og synkronisere i min verden betyder at nye aftaler på din outllook bliver sendt over til din iPhone, og aftaler på din iPhone tilbage til outllook. Men jeg ved ikke helt, om det kun sker når telefon er tilsluttet PC.

Jeg ejer ikke selv nogensom helst apple produkter. Så jeg kan kun henvise til at du i Google søger efter f.eks. "Iphone synkronisere med Outllok 2007" Det var sådan jeg fandt det link jeg satte ind. Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)