Super frustrerende mailopsætning | YouSee Community
Spørgsmål

Super frustrerende mailopsætning

Har d.d. tilgået den nye mailopsætningen via min Ipad. Dette er katastrofalt. Dårligt overblik og ikke muligt at markerer flere mails samtidigt. Hver enkelt mail skal slettes enkeltvis. Ved opringning til supporten kunne jeg ikke få hjælp, da de ikke vidste hvordan det fungerede:(
Chatten er en robot og forprogrameret til spørgsmål, de forventer at få. Men ikke mit spørgsmål, så Robotten stillede bare spørgsmål tilbage - ikke særligt gennemtænkt:(

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej Hello Hennington

Velkommen på YouSee Forum 🙂

Der har desværre været en fejl i layoutet på webmailen, som er rettet igen.

Jeg håber derfor, at det er denne fejl, der har motiveret til dette indlæg og ikke det nye layout generelt.
Hej Kasper
Tak for svar. Desværre er det fortsat ikke muligt for mig på webmailen at makere flere mails og slette samtidigt. Jeg er nødt til at slette een ad gangen?
Jeg synes heller ikke at layoutet er særligt brugervenligt og så synes jeg fortsat at “ chat” med en robot er “ no go”. Da jeg talte med een fra jeres service afd, så kunne jeg heller få hjælp. Så jeg tænker det er en ommer
Hilsen Helle
Hej Kasper.
Min mail har siden weekenden været fejl opsat. Layoutet er nyt, men ubrugeligt da jeg skal scrollet langt ned for at komme til mails, og layoutet fylder mere end siden. Jeg tror det er en fejl, men lige nu virker det ikke efter hensigten..
Vh.
Henning

Besvar