En større Homedisk som også understøtter Window7 HomePremium

• Deltager
  • 1 kommentar
TDCs Homedisk på 500GB har været på markedet i flere år.

I dag kan man få en netværksdisk på 2000GB for omkring 1000 kroner i mange butikker.

Har TDC plan om at lancere en større Homedisk? Hvis ja, hvornår?

OG, det ville være skønt, hvis den nye Homedisk kunne understøtte Window 7 Home Premium fuldt! Mange private brugere havde skaffet sig en pc med Window 7 Home Premium i 2009-2011.

5 Kommentarer

føler lige med her, da jeg os har tænkt over om det er muligt at få en støre hdd i homedisken,,

eller om man kan skifte hdd ud med en der er støre selv??

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej.

jeg forstår godt dit spørsmål-men da dette forum er til folk der ved dit og dat - og hjælper

hinanden. men hvornår tdc kommer med nyt?? bør du kontakte tdc om dit spørsmål!!!

mvh.2515Glad humørikon

MVJHA skrev:
føler lige med her, da jeg os har tænkt over om det er muligt at få en støre hdd i homedisken,,

eller om man kan skifte hdd ud med en der er støre selv??

Hej 1688 og MVJHA

(Afsnit slettet- på grund af urigtige oplysninger)

Prøv at se dette indlæg. Det ser ud til at man godt kan sætte andre HD-optagere til.

/t5/Mit-TDC/System-statusindikator-blinker/m-p/96242#M9035

Kan i evt. bruge vejledningen på denne side, mens i venter på en større homedisk?

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=25674

TDC skrev til mig den 11.11.2013:

--------------------

Tak for din mail.

Som det ser ud i øjeblikket, har TDC ikke planer om at lancere en ny HomeDisk. Men jeg vil give dig ret i at 500GB efterhånden ikke er det helt store mere.

Jeg vil gerne give din efterspørgsel videre, men lige nu er der ikke planer om en ny lancering.

Jeg vil ønske dig en rigtig god dag.  

Venlig hilsen

TDC Privat

Hej.

Hvad er det der ønskes, men som Windows 7 Home Premium ikke understøtter fuldt ud?

Hvis det er mulighed for at bruge Windows indbyggede backupprogram og bruge Homedisken som mål for backup, så kan man ikke dette. Men det er en begrænsning i Windows 7 Home Premium, ikke i Homedisk, og muligheden mangler uanset hvilken NAS man bruger. Det er en af de funktioner, som kun findes i Ultimate og Professional-udgaverne af Windows.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)