Svar

Stop mail fra forum

• 5 kommentarer
Hjælp
Hvordan slipper jeg af med at få mail fra YouSee forum.
Jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg afmelder.
icon

Bedste svar af Stefan 7 maj 2018, 11:11

Hej wlie

Går du ind i indstillinger på din profil herinde, kan du ændre "Modtag updates på dine favoritter" til nej. Så bør du ikke få dem. :)

Stefan, YouSee Forum Team

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Hver gang der kommer et nyt opslag i en tråd du har skrevet i, så kommer der en mail, så slet markeringen i følg indlæg i de tråde du har skrevet i, er i favoritter, og undlad at skrive i forummet, eller slet følg indlæg, så kommer der ikke flere mails.
Omdømme 4
Badge +6
Hej wlie

Går du ind i indstillinger på din profil herinde, kan du ændre "Modtag updates på dine favoritter" til nej. Så bør du ikke få dem. :)

Stefan, YouSee Forum Team
Der står allerede et nej i "Modtag updates på dine favoritter", men jeg får alligevel mails hver dag.
Omdømme 7
Badge +6
Der komme kun besked om de emmner der skrives i, og du har kun skrevet i dette emne, så der skal kun komme fra det.
Hvilke andet kommer der fra.?
Hej Radiomanden

Her et par eksemple - og dette blot i dag.
User154 har oprettet indlægget "Intet Signal" i kategorien Kabel-TV
og dette
Bodil46 har oprettet indlægget "Nyt fjernsyn kan ikke finde kanaler" i kategorien Kabel-TV
og dette
Torben Theter har oprettet indlægget "Tilslutning af YouSee boks til et Analogt B&O Tv - Beovision 7" i kategorien Kabel-TV
Omdømme 7
Badge +6
Der komme mail om indlæg hvis du skriver i tråden, eller at der er markeret i Følg indlæg, der markeres automatisk når der skrives i tråden, der kan også markeres manuelt, i begge tilfælde bliver teksten Grøn, er der ikke markeret, tekst sort, så kommer der ikke mail om indlæg.
Der kan også gås ind i favoritter og fjerne underretning om de tråde der er skrevet i.
Jeg giver op. Markerer nu YouSee som spam

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P