Spamfiltrering?

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg modtager næsten dagligt tilbud fra Justpayhalf. Jeg vil genre have dem i min indbanke og læste i går

TDC´s svar på hvordan man flytter sine beskeder fra spam til indbakken. Jeg tænkte, at så ville TDC forstå, at jeg ville have dem i indbakken, men i dag ligger deres tilbud igen i spam. Jeg er gået ind i "indstillinger" og har tjekket de adresser, der er i spamfiltret, men Justpayhalf står der ikke.

HVAD SKAL JEG SÅ GØRE???

:...-(

KKBL

1 Kommentar

Hej KKBL

Har du også markeret dem som ikke spam?

Det skal du gøre og det skal du formodentlig mange gange.

TDC's sentrale spamfilter, fungerer  automatisk. Når du klikker "ikke spam" er der måske ander ti kunder der er sure over at modtage mail fra det firma, og de ti klikker "SPAM".

Det kan godt være at de 5 af kunderne, selv har bedt om mail fra det firma, men har glemt at melde fra hos firmaet. Derfor er det os alle sammen der skal være med til at TDC's spamfilter opfører sig korrekt.

Min opfordring til alle der modtager nyhedsbreve: Husk at afmelde dem hos firmaerne, hvis vi bliver trætte af dem.

og

husk at lade være med at skrive mailadresser på offentlige websider. Vi ved aldrig hvor de havner henne. Måske hos f.eks. Justpayhalf. som så sender uopfordrede mail ud som der bliver markeret som spam.

Her er det en TDC-ansat der forklarer om filteret:

/t5/Mit-TDC/Spam-filteret/m-p/108368#M10090

Postmesters side:

http://postmaster.tdc.dk/publish.php?dogtag=postmaster_spam

--------------------------------------------------------------------

Hvis man får en spam-mail:

Klag over spam:

Hvis du på mail modtager tilbud og produktinformation uopfordret, er det som regel spam.

----------------------------------
Du kan indberette den spam, du modtager, til Forbrugerombudsmanden.

Er spam-mailen dansk, skal den sendes til adressen dansk(a)spamklage.dk.
Er den udenlandsk, kan du indberette den på int(a)spamklage.dk. 

Her kan du finde en vejledning til klageprocessen

Kilde: http://borger.itst.dk/

Fremgangsmåde:

Videre send den mail du vilklage over til en af de to emailadresse overfor. Du vil derefter straks modtage en formular, som du bedes om at udfylde. Når du har sendt maelen, modtager du en kvitering:  læs her

Læs mere her:

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P