Spam og/eller bloker | YouSee Community
Svar

Spam og/eller bloker

Omdømme 1
Desværre kommer der igen en del spam i indbakken, og særlig meget sexsistisk. Kan det firma i køber det mail program fra snart få sat noget ordenligt spamfilter op? Og så ville det være ønskeligt at man kunne blokere uønskede mail som i det tidligere webmail.
icon

Bedste svar af Kasper 18 december 2018, 10:42

Hej klanger8

Vi har desværre haft udfordringer med vores spamfilter, og har derfor lavet en større opdatering for at afhjælpe disse udfordringer.

Hvis du stadigvæk modtager store mængder spam, så vil jeg anbefale dig at rette henvendelse til vores tekniske support, så vi kan få undersøgt dette nærmere.
Se original

6 Kommentarer

Omdømme 3
Badge
Ingen problemer med spam mails. Virker utroligt godt og har gjort det i mere end 14 dage.
Omdømme 1
Fint for dig Tikki , men det hjælper jo ikke alle andre...???
Jeg/vi mangler stadig nogle spamfiltre der “fanger” b.la. det man tidligere HAR sendt til Spam..! Og meget gerne en direkte blokering af uønskede mail, som i jeres tidligere udgave, der virkede. Tak...
Omdømme 7
Badge +7
Hej klanger8

Vi har desværre haft udfordringer med vores spamfilter, og har derfor lavet en større opdatering for at afhjælpe disse udfordringer.

Hvis du stadigvæk modtager store mængder spam, så vil jeg anbefale dig at rette henvendelse til vores tekniske support, så vi kan få undersøgt dette nærmere.
Ikke nok med at der er mange spam men også dem jeg blokkere kommer igen
Omdømme 1
Hej klanger8

s
Omdømme 1
Det ser ud til at det bliver bedre, der er desværre noget der ikke “fanges” endnu. Men vi må se. Jeg kan ikke finde en bloker mulighed som tidligere. Hvad anbefaler i der..??

Besvar