Svar

Spam Mappe

'Hvorfor ryger en mail fra 3F hele tiden i Spam mappen selvom den hele tiden bliver markeret som ikke Spam?'
icon

Bedste svar af Slangefar 20 juni 2018, 14:11

Prøv at gå i spam mappen. Marker Mailen. Tryg Funktioner. Vælg Rapporter ikke-spam.

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 3
Badge
Selandia skrev:

'Hvorfor ryger en mail fra 3F hele tiden i Spam mappen selvom den hele tiden bliver markeret som ikke Spam?'

Har du en mail fra: YouSee? Eller en privat mail?
Det er en mail, jeg i sin tid har oprettet hos TDC
Omdømme 4
Badge +6
Hej Selandia

Spamfilteret fungerer sådan, at hvis flertallet af vores kunder har markeret en mailafsender som værende spam - så ender den afsenders post i spam-mappen. Det stopper altså først, hvis/når flertallet markerer det som ikke-spam længere.

Håber det forklarer det. :)

Stefan, YouSee Forum Team
Jeg har ikke lagt den i Spamfilteret og jeg har lagt mailadressen ind på mine mailadresser, så jeg kan ikke forstå, at de stadig ryger i Spammappen, men jeg kan godt forstå hvad du mener. Tak
Omdømme 7
Badge +7
Du kan prøve at slå det centrale spam filter fra i Indstillinger. Mail fra YouSee mangler, at man kan positiv liste en afsender, så mail kører uden om centralt og lokalt spam filter.
Omdømme 7
Badge +7
Prøv at gå i spam mappen. Marker Mailen. Tryg Funktioner. Vælg Rapporter ikke-spam.
Omdømme 7
Badge +7
Hej Selandia

Jeg håber, at du har fået løst problemet og hvis nogle af svarene hjalp dig, så markér gerne via knappen "Bedste svar" :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)