Spam mails | YouSee Community
Spørgsmål

Spam mails



Vis første besked

31 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +3
Det gentog sig at en mail, der ikke er spam, landede i spam-mappen og havde fået teksten "SPAM" lagt ind i emneteksten. Dette viser at selv om man markerer en mail i spam-mappen som "Ikke spam", så ignoreres dette, og mail fra pågældende afsender fortsætter med at blive lagt i spam-mappen, og bliver derfor ikke overført til et lokalt mailprogram med POP3. Dette er uacceptabelt, da der daglig kommer mails fra pågældende afsender, som er et respektabelt og seriøst dansk mediehus.

Heldigvis har den opdaterede YouSee mail kun været brugt til test og afprøvning. Den kan ikke anvendes som daglig hovedmailboks.
ps ang. spam - jeg har desværre ikke samme posetive oplevelse som Ellab4. spam mails vælter forsat ind via POP3 konto. Enkelte "ikke spam mail som f. eks. dags rapporter" er automatisk sendt til spam mail mappe på min youSee web konto.
Det virker fortsat lidt bedre her men fuldstændigt tilfældigt og alle *****Spam***** mærkede mails fra en fortsat 100% pålidelig leverandør ryger stadig i SPAM trods gentagne forsøg på at ændre dette de seneste par måneder i YouSee mail programmet:@
Episke mængder af spam efter skift til Zimbra. Får vi snart en status fra YouSee?
Bump
Omdømme 7
Badge +7
Hej Alle

Se gerne mit svar i denne tråd:
https://forum.yousee.dk/mit-yousee-27/spam-og-eller-bloker-103559/index1.html#post137829
Hej Alle

Se gerne mit svar i denne tråd:
https://forum.yousee.dk/mit-yousee-27/spam-og-eller-bloker-103559/index1.html#post137829


Ser frem til at I også snart for rettet denne fejl *****SPAM***** på JP. Morgen:8

Besvar