Spam. | YouSee Community
Svar

Spam.

Mange af mine mail ryger i spam selvom de ikke burde gøre det,jeg er nød til at kigge hver dag i min webmail,det er noget der er begyndt for et par uger siden,jeg ved godt at den er effektiv og tager mange uønskede mail.
Mvh Max.
icon

Bedste svar af Kasper 26 marts 2019, 11:44

Hej maxos

Følgende er den korrekte fremgangsmåde i den nye mailplatform for at sikre, at dine mails ikke havner i spam.

Først skal du ind under Indstillinger -> Mail -> *Scroll ned* Indstillinger for spammail -> skriv mailadressen i feltet "Tillad meddelelser fra" + Gem (oppe i venstre hjørne)-

Herefter

Gå i: Mail -> Spam -> Markér den ønskede mail i oversigten -> tryk på "Ikke spam".

Så bør det virke til fremadrettet 🙂
Se original

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Du kan kun markere dem som ikke spam, og håbe det på et tidspunkt virker i YouSees spamfilter.
Tak.
Omdømme 7
Badge +7
Hej maxos

Følgende er den korrekte fremgangsmåde i den nye mailplatform for at sikre, at dine mails ikke havner i spam.

Først skal du ind under Indstillinger -> Mail -> *Scroll ned* Indstillinger for spammail -> skriv mailadressen i feltet "Tillad meddelelser fra" + Gem (oppe i venstre hjørne)-

Herefter

Gå i: Mail -> Spam -> Markér den ønskede mail i oversigten -> tryk på "Ikke spam".

Så bør det virke til fremadrettet 🙂
Mange tak kasper for hjælpen.:):):)

Besvar