Svar

Sorteringsregler virker ikke i TDC WebMail

Hejsa :-)

Bruger 'kun' TDC WebMail på windows platforme samt iPhone & iPad med samme 'resultat'.

For ca. en lille månedes tid holdt alle mine sorteringsregler op med at virke(!).

Har defineret 9 ud af de 10 som auto sortering fra indbakken til diverse undermapper.

Jeg har prøvet at gen-definere samtlige regler uden resultat.

Gengået alle for evt. ændring af afsender mails adresser.

Lavet en ny regel som desværre heller ikke virkede.

Råd - Tips - Idéer modtages meget gerne.

Hilsen

/C

icon

Bedste svar af Claus2900 24 november 2015, 17:49

Hej Stefan

Mange tak for svar.

Jeg anvender 'kun' sortering på 'fra' feltet og alle på nær en enkelt bliver sorteret på afsender mailadressen.

Det holdt lige pludseligt blot op med at virke, jeg har prøvet at 'genlave' alle regler men med samme resultat.

Se lige tiden 'lidt' an ellers opretter jeg en suport ticket.

Hilsen

Claus

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Claus2900

Kunne se, at du manglede et svar.

Jeg har arbejdet lidt med det, og testet det på eget login her, men jeg kan godt få sorteringen til at fungere, men jeg ved selvfølgelig ikke, om jeg sætter det op på samme måde som dig.

Jeg har lavet en sortering, hvor jeg får mails lagt over i en bestemt mappe, hvis afsender-adressen er en bestemt en. Har du lavet en anden form for sortering?

Hvis det er den samme sortering, så vil jeg anbefale dig at tjekke op på det igen, men hvis det bliver ved med at drille, er du meget velkommen til at kontakte vores hotline. Hvordan kan du se her: https://kundeservice.tdc.dk/kontakt

Hej Stefan

Mange tak for svar.

Jeg anvender 'kun' sortering på 'fra' feltet og alle på nær en enkelt bliver sorteret på afsender mailadressen.

Det holdt lige pludseligt blot op med at virke, jeg har prøvet at 'genlave' alle regler men med samme resultat.

Se lige tiden 'lidt' an ellers opretter jeg en suport ticket.

Hilsen

Claus

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)