Sortering i Webmail | YouSee Community
Svar

Sortering i Webmail

Jeg bruger min webmail hver dag og har også brug for at kunne sortere i den - blandt andet for at slette mail på en simpel måde. Jeg har tidligere kunne sortere på samtlige mailsider, men nu kan jeg kun sortere på side 1 . Hvad skal jeg gøre ?
icon

Bedste svar af Slangefar 26 juli 2019, 12:24

I YouSee nye webmail kan man ændre sorterings orden ved at trykke Vis ude til højre med AJAX udgaven.
Se original

5 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +6
Hej CFB

Kunne se du manglede et svar.

Vi er igang med en opgradering af vores mailsystem, og det giver nogle begrænsninger i øjeblikket.

Stefan, YouSee Forum Team
Er det god forum-tone at stille sit spørgsmål i en relateret tråd, eller er det bedre tone at starte en ny? Jeg har noget der ser ud som præcis samme problem som OP, men hvis der ikke har været andre reaktioner i 3 måneder, er det måske et andet/nyt problem... Alt hvad jeg trykker på i en webmail-folder (antal viste mails, sortering...) virker kun i det "aktuelle view"; så snart jeg klikker på noget andet, f.x. "næste", ender jeg med default indstillinger. Det er især frustrerende, fordi default sortering åbenbart er "folder order" / usorteret. Browser er Firefox nyeste, og de andre steder jeg færdes opfører sig normalt... Hvis det ikke har virket i 3 mdr. så er I godtnok nogen sløve bananer....
Omdømme 7
Badge +7
Hej hojland-knudsen

Det er i orden, at du skriver i denne tråd 🙂

Kunder, som ikke er opgraderet til den nye platform endnu, har ikke mulighed for at sætte indstillinger i den gamle webmail platform. Det er for at sikre, at der ikke sker fejl og mangler i den data, vi skal migrere til den nye platform. Det er måske lidt off-topic, hvis trådstarter faktisk var migreret til ny platform.

I forhold til den nye webmail (efter migrering):

Der er forskel på mulighederne for sortering, i forhold til om der er tale om brug af den mobilvenlige webmail eller den fulde version, som man får frem på en computer.

Jeg fornemmer ud af indlæggene her, at der læses mails i en mobilvenlig version af vores webmail (Ny platform). Her er mulighederne for sortering begrænset i forhold til den fulde version.

Hvis du gerne vil slette så mange mails som muligt, så kan du i den mobilvenlige version, under indstillinger, sætte antallet af viste mails. Dette kan du hæve betydeligt (5-25 mails). Alternativt skal du skifte til den fulde version på den mobile enhed. Her kan du skifte sortering pr. mappe. Denne løsning anbefaler jeg ikke, da det ikke er mobilvenligt.

Du skifter ved at trykke på de 3 prikker i højre hjørne i Google Chrome og vælger "Amindeligt website".

Vi tager jeres feedback med herfra 🙂
Hej - er der noget nyt m.h.t. sortering af mails udover dato? I den gamle udgave var der langt flere muligheder. Det er svært at finde frem til specifikke mails, når man hverken kan sortere eller søge.

Mvh Marianne
Omdømme 7
Badge +7
I YouSee nye webmail kan man ændre sorterings orden ved at trykke Vis ude til højre med AJAX udgaven.

Besvar