Smidt ud af min mailbox

Den 29. juli 2016 opdagede jeg, at jeg ingen adgang mere har til min mailbox. Den melder fejl, når jeg logger ind med det brugernavn og det password, jeg igennem flere år har brugt. Jeg får besked om, at jeg ingen adgang har til mailbox - fejl 6.

Jeg får også en melding om, at jeg skal skifte til et andet brugernavn - men det har jeg aldrig brugt. Det nyttede nu heller ikke det mindste. Der VAR lukket.

Jeg ringede straks til en medarbejder, blev stillet om hele tre gang efter igen, igen at skulle fortælle, hvad fejlen var.

Den sidste medarbejder fortalte, at min klage var givet videre, og at en medarbejder - nr. 4 - ville kontakte mig på telefonen.

Det var i fredags - i dag er det tirsdag.

Ingen har ringet.

At TDC nu er YouSee har kun medført besvær for mig, så nu overvejer jeg, at droppe alle mine abonnemanter og finde en anden udbyder, der er mere effektiv. Det var en skam.

PS. Det nytter ikke at sende mig en mail, når nogen svarer. Som sagt - jeg kan allivel ikke læse den.

SÅ HÅBER JEG, DETTE BLIVER LÆST AF EN MEDARBEJDER - FOR DET ER EN FED OMMER!

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
You See er ikke så meget med her på brugerforummet, så det læses næppe af nogen andre end brugere.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)