Smart wear | YouSee Community

Smart wear

Har købt et appel watch og smart wear - men kan ikke ringe eller modtage opkald når ikke jeg er i nærheden af telefonen.

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej Tina

Velkommen på YouSee Forum! 🙂

Jeg kan se at du mangler svar her, så jeg byder lige ind.

Som udgangspunkt, så kan periodiske udfald skyldes, at du ryger uden for 4G dækning. Tjek derfor gerne om du mangler 4G på telefonen når der udfald.

Her er nogle løsningsforslag:

Løsningsforslag nr.1:

UR - Sluk uret og tænd det igen.

Mobil - Derefter skal du gå til indstillinger/Bluetooth og slå det fra. Alternativt sluk mobil

UR - Swipe op og se om antennesymbol er grønt (Hvis Wifi er til vil det blå symbol også være tændt).

UR – Hvis du er på Wifi, så slå det fra på uret. Swipe op og tryk på Wifi symbol). Tjek nu at der er grøn antenne og prikker.

Mobil - Til sidst skal du tænde Bluetooth igen, så det er tilbage i normal tilstand. Uret vil bruge mobilen via Bluetooth hvis det er muligt, og kun bruge urets mobil del, hvis Mobilen er slukket eller udenfor Bluetooth afstand.

Løsningsforslag nr. 2:

Mobil - Gå til indstillinger/Bluetooth og slå det fra. Alternativt sluk mobil
UR - Sluk uret og tænd det igen.
UR - Swipe op og se om antennesymbol er grønt (Hvis Wifi er til vil det blå symbol også være tændt).
UR – Hvis du er på Wifi, så sluk det på uret. (Swipe op og tryk på Wifi symbol). Du bør nu grøn antenne og prikker.
Mobil - Til sidst skal du tænde Bluetooth igen, så det er tilbage i normal tilstand. Uret vil bruge mobilen via Bluetooth hvis det er muligt, og kun bruge urets mobil del, hvis Mobilen er slukket eller udenfor Bluetooth afstand.

Jeg håber du kunne bruge ovenstående og at du har fået det løst 🙂
Takker Kasper - men det virker stadig ikke 😞 Fik guidet mig igennem det forleden dag - og det virkede sådan ca 1 minut, så har det ikke virket siden :-(
Vh Tina Hansen
Omdømme 7
Badge +7
Hej Tina

Så skal du prøve at kontakte vores tekniske support på tlf. 70704040, som gerne skulle dig videre til vores udvidet/2.level support. De vil hjælpe dig den vej rundt.

Besvar