slette mailadresse. | YouSee Community

slette mailadresse.

Nu har jeg ventet et halvt år på at kunne slette en af mine mailadresser. I har lovet at det snart sker i over et halvt år.
Elendigt service over for Jeres kunder, og over for mig der har været ansat i TDC i 32 år. Jeg græmmes. I har sat en af mine mailadresser som primær. Det er den jeg vil slette da jeg får masser af spam. Før kunne jeg udskifte samtlige mailadresser med nye, det er også slut. hvad sker der for Jer?
Med snart uvenlig hilsen
Arne Pedersen

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Har du prøvet at slette/oprette via Mailindstillinger på Mit YouSee? Er det ikke muligt skyldes det måske, at du ikke er konverteret til den nye mail platform endnu.
Det har jeg. Hvordan kan jeg konvertere til ny platform?
Omdømme 7
Badge +7
Du skal ikke gøre noget. YouSee gør det. Du er er konverteret, hvis layout på YouSee webmail ændrer sig.
Omdømme 7
Badge +7
Mailindstillinger på Mit YouSee virker desværre ikke altid. Jeg ville oprette en konto mere, og forsøgte vel omkring 25 gange før det virkede. Da ændringen endelig gik igennem, gik der flere dage før kontoen blev vist og kunne bruges.
Kan heller ikke slette min mailadresse, og den er opdateret. Kan ikke bruges, får 10 spammail i døgnet, før fik jeg 2 om året.
Omdømme 7
Badge +7
Du kan oprette op til og med 5 konti. Opret en ny og slet den gamle senere.
Kan desværre heller ikke oprette ny, kan ikke få lov til nogen ting overhoved, efter de har lavet det om.
Omdømme 7
Badge +7
Prøvede at oprette en mail konto mere, og det gik fint via Mailindstillinger på Mit YouSee.
Omdømme 7
Badge +7
Kunne også slette den oprettede konto.
Det er jo dejligt, men jeg kan ikke komme ind i mailindstillinger i v. side, får en meddeles om det ikke er tilgængeligt i øjeblikket, sådan har det været i flere mdr. Går jeg ind den anden vej, kan jeg få lov til at oprette eller slette, kommer med fejl hele tiden.???

Besvar