Sletning af mails på flere enheder

• Deltager
  • 2 kommentarer
Jeg benytter tre enheder - iPad, Iphone og Mac Book Pro - og TDC Mail på alle enheder.

Når jeg f.eks. sletter mail på min iPad bliver den ikke slettet på min web mail på min Mac eller på min telefon - hvordan kan jeg foretage en opsætning som sikrer, at når jeg har slettet en mail et sted - så bliver den også slettet på de andre enheder?

på forhånd mange tak for hjælpen ;-)

4 Kommentarer

hej 

en lille præcisering af mit spørgsmål - jeg benytter apple mail på iphone og ipad ... mvh jannie 

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ellingen har modtaget fra andre medlemmer.

Det kan gøres på flere måder - men det afhænger lidt af hvor dreven du er i at sætte sdan noget op.

Den nemmeste måde er, at du sætter din mail op til at videresende alt til f.eks. en Gmail-konto, og derefter er det Gmail-kontoen du arbeder med dine mails fra. Man kan endda sætte en videresend-regel der samtidig sletter mailen fra den "gamle" konto.

Når du derefter logger på din Gmail-konto - så er den hele tiden opdateret - ligegyldigt hvilken enhed su sidst har brugt til at arbejde på den.

hej 

tusind tak for svaret - det lyder som en mulig løsning på mit problem - det vil jeg helt sikkert prøve 

mange hilsener 

jannie 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)