Svar

Sletning af mailadresse

• Guide
  • 11 kommentarer
Jeg søger hjælp af en superbruger der kan hjælpe mig med at slette emailadresser på min Samsung galaxy notes3 , adresserne findes ikke på min pc længere de er slettet for længst men tlf har fundet dem trådløst og lagt dem på tlf jeg vil ikke have det er fyld eller spam og de fylder og irriterer mig grænseløst, manualen giver ingen løsning, tlf er betalt så bestemmer man da selv eller er det Samsung ?????   Der vil bestemme hvad man har liggende. Loru

icon

Bedste svar af loru 21 maj 2014, 18:03

Hej alle jeg har i dag talt med Samsung support så vi har forsøgt at slippe af med de gamle emailadresser men der er ikke så ligetil og næsten umulig. Så jeg kan kun anbefale at hvis man har disse problemer på en samsung tablet og samsung tlf  at man mailer spørgsmål til www.samsung.

dk eller ringer til Samsung support 70701970 for at stille spørgsmål til enten Frederik el John. Ps husk at have oplysning om hvilken model man har problemer med.

med venlig hilsen Loru

Se original

6 Kommentarer

Hej loru

Tak for tilliden, men jeg tror der er mange brugere der bedre kan hjælpe end mig. Jeg har flyttet dit indlæg til kategorien "Mit TDC" fra snik snak, men jeg ved ikke helt om den er flyttet til den rigtige kategori.

Vi skal have fat i en der har en enhed magen til din.

Jeg kan ikke foretille mig at hverken Samsung eller TDC har ret til at bestemme hvad du skal have på din telefon.

Har du evt. prøvet at finde manualen til din telefon her:

http://www.samsung.com/dk/support/download/supportDownloadMain.do

Hej igen

Jeg har udskrevet hele manualen og isat i en mappe og alt er gået igennem  men der findes ingen løsning på hvordan man sletter emailadresser på Samsung galaxy notes 3 jeg har været i TDC butikken her i Helsingør men superbrugeren der kunne heller ikke hjælpe, han sagde jeg skulle lægge spørgsmål ind her så blev problemet måske løst af en bruger der har samme problem og er meget mere klog .

mange hilsener loru

Hej igen 

Jeg har henvendt mig hos Samsung support og venter spændt på reaktion fra dem ang problemet med at jeg ikke kan slette de nye og gamle emailadresser på min smarthone galaxy note 3, den tager dem automatisk ind når jeg for eksempel sender en mail til een eller anden fra hjemmepc. Jeg deler selvføgelig min viden med jer når løsningen er fundet , men jeg tror at det kommer til at tage lang tid. Jeg kan slet ikke forstå  at andre ikke har samme problem!!! Jeg har været inde i indstillingen på tlf og frabedt mig at gemme emailadresser fra pc men lige lidt hjælper det, den gør nøjagtig som det passer den.Mvh Loru

Hej loru

Lige en lille bemærkning.

Du skriver du har været inde på telefonen og frabedt dig at meddelelser gemmes på tdc's server efter hentning.

Det skal du også gøre på din pc, hvis du har en mailklient installeret der.

Faktisk i alle mailklienter, der henter mail på serveren.

Hej igen. Jeg har været de forskellige mailklienter igennem og fjernet flueben, men på en pc sletter man bare uønskede  kontakter men det kan man ikke på tlf og tablet fra Samsung,

Jeg vender tilbage når Samsung support svarer mig hvordan jeg gør det så problemet bliver løst.

Mvh Loru

Hej alle jeg har i dag talt med Samsung support så vi har forsøgt at slippe af med de gamle emailadresser men der er ikke så ligetil og næsten umulig. Så jeg kan kun anbefale at hvis man har disse problemer på en samsung tablet og samsung tlf  at man mailer spørgsmål til www.samsung.

dk eller ringer til Samsung support 70701970 for at stille spørgsmål til enten Frederik el John. Ps husk at have oplysning om hvilken model man har problemer med.

med venlig hilsen Loru

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P