Svar

Sletning af mailadresse

Hej

Skriver på vegne af min far.

Kunne godt tænke mig at vide hvordan vi får slettet et netbasis abonnement . Det indeholder brug af en mailadresse, som ikke skal bruges mere. Efter utallige forsøg på at komme igennem på 70703030 og 80808047, sendt email, plus en tur i Nakskov afdeling (butik som ikke ville/kunne hjælpe), er jeg sgu ved at opgive at komme igennem til TDC.

Det er f***** ringe service, når man vil afmelde et abonnement, at man f.eks skal vente i  en ½ time eller mere på at komme igennem, på telefon. Det abonnement skal være lukket ned inden D.24/1 2014, som er sidste betalingsdag. Så kom igang TDC.

icon

Bedste svar af Piaggio 21 januar 2014, 19:03

Det er så min far, der ikke vil betale de 47 kr pr.md. (mod 27 kr førhen) som Netbasis er steget til (nogen der sagde ågerkarlepriser?) Så hold mig udenfor Blinkende humørikon. Og igen, jeg bruger det sprog jeg finder nødvendigt, her på TDC. Nogle ord er så selvcensureret, som du vel har lagt mærke til. Så det op til folk selv, at fatte meningen med prikkerne Blinkende humørikon.

Problemet er forhåbentligt blevet løst med den 45 minutter lange ventetid, og 5 minutters snak med en medarbejder, hos TDC. Ellers skal TDC nok få kærligheden at føle igen, herfra Blinkende humørikon.

Se original

10 Kommentarer

Jeg kan kun give paggio ret. Det er helt uanstændigt, at man ikke kan komme igennem den totalt ubrugelige "telefonservice" , for at komme til at opsige sit abonnement på Netbasis. Jeg har så stort behov for at slippe helt væk fra TDC - jo før jo bedre!!
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Privatkunder her en måneds opsigelse.... Så det er muligt du mener det SKAL lukkes inden den 24. - men det er ikke noget du har ret til.

Nu plejer TDC at være til at snakke med - så mit råd er at give den en chance på telefonen alligevel.

Vh

Peter

Undskylder meget mit sprogbrug, men det er jeg p****ligeglad med i denne situation. De (TDC) har røvrendt min gamle far flere gange her på det sidste, så det abonnement skal bare lukkes ned, uanset at der er 1 måneds opsigelse, som mig bekendt bliver til 3, hvis betalingsfristen overskrides.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Nu er det jo svært når det er et kunde forum der skrives i og vi andre er også "bare" kunder så der er ikke så meget at gøre end at gribe knoglen i morge og ringe til dem...

De (TDC) læser vel herinde også?

Ja undskyld jeg lige blander mig, men jo de(TDC)  kikker da med engang imellem, men hvordan skulle vi og de kunne vide hvem du og din far er? Overrasket humørikon

Det eneste vi kunder og tdc kan se er, at du har et brugernavn Piaggio, er ligelad med, hvad du får at vide af andre kunder, samt bruger et mindre pænt skriftsprog.  Gal humørikon

For mig ser det ud til at din far er blevet tilbudt et basicabonement for at han kan beholde sin mailadresse, efter hans freemailadresse ikke længere kunne forblive gratis. og det er ikke noget man bare får, uden at have sagt ja til det.

Men hvis du vil have det, kan jeg da godt se om der er en fra TDC der vil læse dine mindre pæne indlæg, men da det som før omtalt af andre kunder, er et kundeforum, kan jeg ikke love noget. Det sikreste (som du er blevet fortalt to gange), er at kontakte kundeservise.

hvad nytter det, når man får en tlf.svarer, som bare fortæller - efter man har tastet en masse numre ind - at de desværre ikke er i stand til at svare, men at man skal prøve en anden dag?

Måske arbejder man også, og med de ventetider, kan man ikke tillade sig at ringe fra sit job.

Hej Majah

Jeg skriver nu en gang i det sprog jeg finder rigtigt, når det drejer sig om TDC og deres kundepleje, som jo praktisk talt, er ikke eksisterende. Men nu har jeg så ofret 45 minutter af min fritid på, at komme igennem på 70703030. Det er edderbukkeme længe at skulle vente på, at kunne opsige et abonnement. 5-10 min. er acceptabelt, ikke 45 min., eller derover. 

Hej Aninaik

Som jeg læser problemstillingen i denne tråd, vil trådopretteren forsøge at forandre et abonnement, som der er sagt ja til, og det er tilsyneladende i utide, derfor er kundeservise løsningen for Piaggio.

Da du "kun" vil slippe væk fra TDC, (så hurtig som muligt) kan du måske bruge denne mulighed  http://privat.tdc.dk/onlineformular/

....og jo jeg synes også at 45 min. er for lang tid, men det giver mig ikke ikke ret til at bruge et groft sprog i et kundeform. Blinkende humørikon

Det er så min far, der ikke vil betale de 47 kr pr.md. (mod 27 kr førhen) som Netbasis er steget til (nogen der sagde ågerkarlepriser?) Så hold mig udenfor Blinkende humørikon. Og igen, jeg bruger det sprog jeg finder nødvendigt, her på TDC. Nogle ord er så selvcensureret, som du vel har lagt mærke til. Så det op til folk selv, at fatte meningen med prikkerne Blinkende humørikon.

Problemet er forhåbentligt blevet løst med den 45 minutter lange ventetid, og 5 minutters snak med en medarbejder, hos TDC. Ellers skal TDC nok få kærligheden at føle igen, herfra Blinkende humørikon.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)