Skjul/vis nummer

I forbindelse med ændring af mit bredbånds telefoni, kan dem jeg ringer til ikke længere se mit nummer.

Under selvbetjening står der at tjenesten er "slået fra". Men hvorfor kan jeg ikke selv ændre status(rediger) til, "slået til"

mvh Finn

7 Kommentarer

Omdømme 3
Hej Finn

Desværre kender jeg ikke svaret, men jeg savner også menupunktet "Redigér" under "Skjul/Vis nummer" og vil gerne have tjenesten "Skjul nummer" slået fra.

Mvh

Stephen

hej jeg kan kun sige har samme problem mvh.

jeg har også samme problem.og jeg er ikke interesseret i hverken voicemail og viderestilling,som man kan købe sammen med vis nummer.

lizzie

Omdømme 3
Svar slettet af bruger. FN

tak for dit svar,men jeg ved godt,at jeg skal tilvælge vis nummer,for at se på min egen telefon,hvem der ringer.jeg havde det før,da jeg havde almindelig fastnet.jeg har talt med tdc.,og har fået at vide at det er enten hele pakken(3 ting) eller intet.så jeg må altså købe servicepakken for at få vis nummer.

lizzie

Omdømme 2
 Man kan jo også sige, at det er mærkeligt services som Banke På, Voicemail og Vis Nummer skal betales for, da det automatisk hører med til mobilabonnementer??

Selv efter bestilling, kan man ikke slå Banke På og Vis Nummer, hvis man kun har bestilt pakken for at bruge voicemail. 

Man kan heller ikke redigere i, om man vil have sine oplysninger vist i telefonbogen. 

Min mor har en Nokia 520 med et TDC abonnement. Når hun ringer til mig, kan jeg ikke se at det er hende som ringer. Hvordan indstiller hun sin telefon, så jeg kan se det? På forhånd tak.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)