Spørgsmål

Service og blokering på facebook?

Nu må I kraf****** få styr på jeres elendige service med livestreaming af de tv-kanaler man har i sin tv-pakke!

Indiana Jones, sendt her mandag fra 20:30 til 23:10.

Jeg havde ikke mulighed for at se den fra start af, men tænker så at jeg vil se den når jeg er kravlet under dynen.
Klokken bliver så 23 og jeg er på vej i seng, og 23:07 starter jeg for filmen, for så at se de døende minutter af filmen.
Trykker så på knappen for at se filmen fra start af (spol tilbage eller hvad vi nu skal kalde den) men næh nej, det kan man ikke, den står og tænker i nogle sekunder, og hopper så bare ud til beskrivelsen af filmen, prøver igen, med samme resultat, man ser lige slutningen hvor de rider afsted før rulleteksterne, igen.. filmen er IKKE FÆRDIG ENDNU!!! men stadigvæk insisterer I på at jeg IKKE kan få lov til at se den fra start af, trods jeres løfter om at man kan se det "forfra" så længe udsendelsen ikke er slut.

Er det ikke snart på tide at I stopper med at r**-rende folk med evige løfter om alskens "benefits" når I alligevel ikke kan levere på en simpel service?

Og sjovt nok, kan jeg ikke skrive ovenstående på facebook, den siger at jeg ikke har rettigheder til at poste på jeres væg, har jeg brokket mig for meget over jeres mangel på service siden I har blokeret mig eller?

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Dette er et bruger til brugerforum, og ikke en kontakt til You See.
Omdømme 7
Badge +3
Litvan skrev:

Og sjovt nok, kan jeg ikke skrive ovenstående på facebook, den siger at jeg ikke har rettigheder til at poste på jeres væg, har jeg brokket mig for meget over jeres mangel på service siden I har blokeret mig eller?

Er det denne du får, når du vil lave et indlæg ?

Omdømme 7
Badge +3
Er der andre herinde der får denne afvisning, når de vil lave en ny tråd på f.eks. Yousee´s facebook side ?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)