Selvbetjening - Mine emonmenter


Skriver endeligt ikke med et spørgsmål men mere med en frustration.

Det er fedt at man kan fravælge sig et få tilsendt en regning/faktra hver gang der skal betales, og det hele bare går over betalingsservice, men når man så skal se sine regninger og andre produkter, så skal man bruge sig kunde nummer, som findes på ens regning. Hvad hvis man ikke får tilsendt en regning og ikke går rundt og husker på sig kundenummer. Hvad gør man så?

Ja man kan ringe ind, men med åbningstider som kun passer med ens arbejdstider, og med lang ventetid på at komme igennem. Så kan man heller ikke rigtigt ringe ind.

Man kan ikke engang skrive en mail til kundeservice og få tilsendt en regning eller sit kundenummer, fordi for at skrive en mail skal man oplyse kundenummeret... Hvor herre til hest, det kunde nummer skal jo bruges til alt, men er svært at få fat i hvis det mistes. Kundeservice kan ellers finde frem til en, med adresse oplysninger, mailadresse eller telefonnummer, så hvorfor kan man ikke gører noget på "Mit TDC" eller kontakte pr. mail uden det f........ kundenummer.

Tak...

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)