Secure-pakke fortsætter

• Deltager
  • 9 kommentarer
Jeg har ændret mit abonnement, så jeg har fået et lidt hurtigere bredbånd - og samtidig har jeg afbestilt Secure-pakken. Det er registreret hos TDC, men både TDC's sikkerhedspakke og TDC's Office 365 med OneDrive fungerer fortsat på min computer. Jeg har ringet flere gange og fået bekræftet, at det er afmeldt og at jeg ikke betaler for dety længere. Jeg har spurgt, om ikke der findes nogen i TDC, der kan fortælle, hvorfor (og hvor længe) det bliver ved med at fungere på min computer. Svaret har været nej, men i teknisk afdeloing har man foreslået at vente til efter d. 11. januar og se, om det lukker ned dér. Det har det så ikke gjort. Er der nogen, der kender disse problemer??

Mvh Karsten

1 Kommentar

Jeg har så den mærkværdige situation, at jeg "automatisk" har fået oprettet et TDC Secure abonnement. Førhen havde jeg TDC HomeDisk og noget fastnet, men HomeDisk-servicen er nedlagt. Jeg har også ændret hastighed ved at lave pair-bonding.

Abonnementet på 49 kr. pr. md. (som HomeDisk online backup kostede) fortsætter dog åbenbart på den måde, at der er en rabat på TDC Secure pakken, så det i alt "kun" bliver 49 kr. pr. md. Rabatten på  81 kr. pr. md. stod ingen steder på min faktura, men blev oplyst da jeg ringede ind til TDC; meget mystisk.

Secure-pakken omfatter nu Udvidet Service, Sikkerhedspakke (antivirus software etc.), "Fri"Fastnet. INGEN af disse dele har jeg brug for, så HVORFOR er jeg bare blevet konverteret over på dette abonnement uden forudgående information? Jeg har allerede gratis antivirus/spyware-kontrol/internet-skjold, firewall er allerede indbygget i routeren, spam er allerede frasorteret af de mail-udbydere jeg bruger (får næsten ingen spam), og jeg har ikke noget specielt behov for udvidet/hurtig service.

Så hvad med at spørge næste gang, TDC???

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)