Ringe service | YouSee Community
Spørgsmål

Ringe service

Jeg har 10 ekstra kanaler af eget valg pakken, og har siden jeg fik den haft problemer med det. Billedet fryser sammen hver 5-10 minut i et halvt minuts tid. Jeg har ikke engang tal på hvor mange gange jeg har snakket med jer om det. Eller med en eller anden 19årig knægt i et call-center som intet kan gøre.
Det er flere år nu hvor i har leveret et produkt langt under standard. Det eneste i kan sige det er at vi kan sende en tekniker ud og hvis han ikke kan se noget skal du selv betale det. Det kan simpelthen ikke være rigtigt. I holder nærmest kunderne som gidsler. I leverer et dårligt produkt men vil ikke gøre noget for at løse det. Det skal vi selv betale for. Det er flere år nu vi snakker om.

Jeg har aldrig i mit liv oplevet så ringe en service som hos jer. Det er helt vildt. Desværre så er jeg i antenne forening så har ikke det store valg. Hold fast hvor skal i prise jer lykkelige for de antenne foreninger.

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +7
Det er ikke sikkert at You See læser dette, da det er et brugerforum. Der kan skrives direkte til You See på deres FB væg.

Besvar