Svar

regning og forburg

• Deltager
  • 1 kommentar
Hej Glad humørikon

Når jeg er logget ind og kan se de abonnementer der er tilknyttet mit login, hvordan kommer jeg så til at se den specificerede regning? 

icon

Bedste svar af Misss 27 juli 2015, 11:49

Ja så lant er jeg nået Blinkende humørikon men den viser abbonnemneter men mangler et nr som den skriver er tilføjet. Det har tidligere været erhverv abb. kan det være årsagen? 

Samt kan ikke se detajler og forbrug som du henviser til. 

Den vil kun vise abonnementerne. 

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa, 

Jeg kan se, at du ikke har fået noget svar i din tråd. 

Det er muligt at se den specificerede regning på Selvbetjening. Jeg har fundet et link, som besvarer dit spørgsmål: 

http://go.tdc.dk/yefzh

/Andreas 

Ja så lant er jeg nået Blinkende humørikon men den viser abbonnemneter men mangler et nr som den skriver er tilføjet. Det har tidligere været erhverv abb. kan det være årsagen? 

Samt kan ikke se detajler og forbrug som du henviser til. 

Den vil kun vise abonnementerne. 

Jeg synes det er for dårligt, at i ikke kan finde ud af at markere de fakruraer der er betalt, således at man ikke behøver at tjekke på banken:@, men kan se hvad der er betalt, samt evt åben/nye regninger Det kan da ikke være så svært at lave Har påtalt det før, men det har åbenbart ikke fået lydhør ??? det SKAL i gøre noget ved :D

kan ikke være rigtigt :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P