Svar

Regning.

Hejsa hvornår åbner i min tlf jeg har betalt regningen mit nummer et xxxxxxxx.

Redigeret af Kasper: Mobilnummer fjernet
icon

Bedste svar af Slangefar 30 november 2016, 13:25

Dette er et kunde-til-kunde forum. Yousee deltager derfor meget begrænset. Prøv at fange dem på Facebook (hvis du er bruger der), eller en mail fra yousee.dk (der er dog typisk flere dages svartid her). Jeg går ud fra, at du ikke kan ringe på 70 70 40 40 :D

Se original

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Dette er et kunde-til-kunde forum. Yousee deltager derfor meget begrænset. Prøv at fange dem på Facebook (hvis du er bruger der), eller en mail fra yousee.dk (der er dog typisk flere dages svartid her). Jeg går ud fra, at du ikke kan ringe på 70 70 40 40 :D
Omdømme 7
Badge +6
Det er heller ikke tilladt med personlige oplysninger på forummet, så du skal slette dit nummer.
Omdømme 7
Badge +7
Ikke nok med, at der er et kunde til kunde forum, så skriver I alle tre i et Arkiv. Det er ikke beregnet til nye indlæg. Er det virkeligt så svært?
Omdømme 7
Badge +6
Har ikke lagt mærke til at trådstarter har gjort det helt forkert, det er jo ikke forventet at der skrives i arkivet.
Omdømme 7
Badge +7
Radiomanden skrev:

Har ikke lagt mærke til at trådstarter har gjort det helt forkert, det er jo ikke forventet at der skrives i arkivet.

Hastværk er lastværk. Man kan da ikke arbejde i Arkiv uden at vide, hvor man er. Nok er jeg gammel, men ikke så gammel.
Omdømme 5
Badge +7
perlemis14 skrev:

Hejsa hvornår åbner i min tlf jeg har betalt regningen mit nummer et xxxxxxxx.

Hej perlemis14

Jeg har lige redigeret dit mobilnummer ud for egen sikkerheds skyld, så det ikke står til skue for alle på nettet :)

Derudover har jeg også rykket indlægget hertil i stedet for at det lå i arkivet :)

Edit: Jeg har forresten til information markeret Slangefars svar som løsning i stedet for, da det er vores kundeservide, som kan hjælpe med specfikke abonnementsspørgsmål.

Hav en god dag.

Vh.
Omdømme 7
Badge +6
Du har så ikke fjernet det fra citatet du lige har lavet.
Omdømme 5
Badge +7
Radiomanden skrev:

Du har så ikke fjernet det fra citatet du lige har lavet.

Hej Radiomanden

Det er rettet nu - tak :)

Vh.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8