Spørgsmål

Regning.

Fik i går en mail. tekst bliver lige kopieret ind.

Kære kunde.

Vi har tidligere sendt dig en mail om, at dit betalingskort er ved at udløbe. Medmindre du
taster et nyt kort inden udgangen af September 2016 , ændrer vi derfor din betalingsmetode til
indbetalingskort.

Vi gør opmærksom på, at der kan være et betalingsgebyr på 49 kr. pr. regning, hvis du
betaler via indbetalingskort i stedet for Automatisk Kortbetaling.

Derfor anbefaler vi, at du straks - og inden udgangen af September 2016 - taster et nyt betalingskort på

Dette forstår jeg så ikke. Den regning et tilmeldt betalingservise. det har jeg tjekket på min netbank. Og ikke mindst sat til betaling via min Budget konto.

så enten er det en skramme taktik som får alle over på automatisk kort betaling. eller noget.

mon jeg får et svar inden.. eller kan jeg måske få det nede i en lokal butik..???

mvh En eller tilfreds kunde Orla

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det vedrører ikke noget som forummet kan hjælpe med, det er You See du skal henvende dig til, e.v.t. på deres FB væg.
Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 70975 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg er også ligeglad med andres betalingsmetoder. Men uanset hvad, så er betalingskort det billigste, for der er også gebyr på betalingsservice.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Problemet med betalingskort er, at det duer ikke når der haves en helt uundværlig ting som en Budget konto, som jo i sagens natur er til at betale de løbende udgifter med. Sådanne skulle jo gerne holdes på et seperat konto, så man derved har styr på sin økonomi.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Radiomanden skrev:

Problemet med betalingskort er, at det duer ikke når der haves en helt uundværlig ting som en Budget konto, som jo i sagens natur er til at betale de løbende udgifter med. Sådanne skulle jo gerne holdes på et seperat konto, så man derved har styr på sin økonomi.

Det er ikke rigtigt. Jeg betaler med betalingskort til min budgetkonto. Kortet var gratis. Betalingen kommer så ikke med på BS oversigten, men jeg modtager fakturaen på mail. På den måde sparer jeg gebyr. Ikke kun hos YouSee.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)