Svar

Regning

Hvordan kan det være at vores regning stiger med ca 300 kr her fra d.28,2 ? jeg mindes ikke at have modtaget nogen information :?
icon

Bedste svar af MS-ERIK 4 februar 2018, 12:13

På selvbetjeningssiden kan man se sine regninger (hvis funktionen virker - det gør den vist ikke altid). Så kan den nye regning sammenlignes med den gamle regning, så man kan få et overblik over hvad det er, der koster mere. Det kan skyldes at der nu betales for en længere periode, at der er kommet flere kanaler, at abonnementet er ændret, at der efterbetales for et eller andet, en generel prisstigning i 2018 i forhold til 2017 o.s.v. Selvbetjeningssiden kommer frem ved at logge ind på yousee.dk i øverste højre hjørne.

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Spørgsmål vedrørende regninger man ikke besvares på dette forum, der skal tages kontakt til You See.
Sorry ,det viste jeg ikke jeg er ny i dette forum
Omdømme 7
Badge +6
Der kan skrives direkte til dem på deres FB væg, eller ring til kundeservice i morgen.
Omdømme 7
Badge +3
På selvbetjeningssiden kan man se sine regninger (hvis funktionen virker - det gør den vist ikke altid). Så kan den nye regning sammenlignes med den gamle regning, så man kan få et overblik over hvad det er, der koster mere. Det kan skyldes at der nu betales for en længere periode, at der er kommet flere kanaler, at abonnementet er ændret, at der efterbetales for et eller andet, en generel prisstigning i 2018 i forhold til 2017 o.s.v. Selvbetjeningssiden kommer frem ved at logge ind på yousee.dk i øverste højre hjørne.
Omdømme 5
Badge +7
Hej solars

Jeg har markeret MS-ERIKs svar som bedste svar :)

Du er naturligvis også velkommen til at kontakte kundeservice, som der nævnes af Radiomanden såfremt du fortsat mangler svar.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)