Pukkode og kontonr | YouSee Community
Svar

Pukkode og kontonr

Jeg er ny kunde. Ville tilknytte mit abonnement. Til det skal man bruge et kontonummer som står påregningen. Men jeg har endnu ikke modtaget en regning.
Mit problem er at jeg har mistet min pinkode, og har brug for en pukkode.
Kan ikke ringe, da min telefon er låst. Hvad gør jeg?
icon

Bedste svar af Persen M 25 februar 2019, 11:56

Så er der kun den muglighed at ringe til Yousee's kundeservice fra en anden telefon.
Det nummer du skal ringe på er 70 70 40 40
Så vil de normalt sende dig et brev med din PIN og PUK kode.

Det der med Mit Yousee kan også kun lade sig gøre ved at oprette et særskilt login til dit mobil abonnement, men det kan ikke lade sig gøre når din mobil rent faktisk ikke virker, for den adgangskode sender de nemlig via SMS.
Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Både kundenummer og PUK kode findes ved log in på Mit You See Mobil.
Der står jeg skal tilknytte mit abonnement
Omdømme 7
Badge +6
Så er der kun den muglighed at ringe til Yousee's kundeservice fra en anden telefon.
Det nummer du skal ringe på er 70 70 40 40
Så vil de normalt sende dig et brev med din PIN og PUK kode.

Det der med Mit Yousee kan også kun lade sig gøre ved at oprette et særskilt login til dit mobil abonnement, men det kan ikke lade sig gøre når din mobil rent faktisk ikke virker, for den adgangskode sender de nemlig via SMS.
Omdømme 7
Badge +7
Hvis alt andet ikke kan lade sig gøre, så kan der kontaktes via denne side. https://kundeservice.yousee.dk/contactus
Mange tak for svarene. jeg har snakket med dem over facebook. Ringer til dem senere - men det hælder vist imod et nyt simkort. Det første jeg gør er så at lave en pinkode. Sagen er at det er temmelig lang tid siden jeg skiftede simkort sidst.

Besvar