Svar

problemer med webmai

Jeg synes webmail er blevet utrolig langsom til at reagere. Det kan ikke være min computer, der er noget galt med, for den er helt ny.

Hvis jeg taster på "skriv til en af vore medarbejdere" får jeg besked, at outlook ikke virker. Hvad er der galt?

icon

Bedste svar af Slangefar 14 juli 2016, 11:53

Yousee webmail skal kunne håndtere flere samtidige, og det kan selvfølge knibe når de fleste er på. Jeg læser selv webmail et andet sted, og bruger det kun, når der ikke mange andre på. Man skal prøve sig lidt for finde det rigtige tidspunkt. Webmail og outlook er 2 forskellige måder at læse mail på. Jeg vil tro, at du møder en kode på siden, som prøver at kalde et mail system lokalt på din PC (et du måske ikke har). Disse "mailto" koder bør nok ikke optræde på Yousees sider, da jeg en del bruger deres webmail i stedet for en lokal mail klient. 

Se original

1 Kommentar

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Yousee webmail skal kunne håndtere flere samtidige, og det kan selvfølge knibe når de fleste er på. Jeg læser selv webmail et andet sted, og bruger det kun, når der ikke mange andre på. Man skal prøve sig lidt for finde det rigtige tidspunkt. Webmail og outlook er 2 forskellige måder at læse mail på. Jeg vil tro, at du møder en kode på siden, som prøver at kalde et mail system lokalt på din PC (et du måske ikke har). Disse "mailto" koder bør nok ikke optræde på Yousees sider, da jeg en del bruger deres webmail i stedet for en lokal mail klient. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)