Problemer med trådløst netværk

Det er anden gang jeg forsøger, jeg kan med min bedste indsats ikke finde tråden mere. Jeg har Hometrio-abonnement, som egentlig fungerer rigtigt fint her ude på landet. De gamle pc'er er tilsluttet routeren med kabler, ingen problemer. Men da vi fik udskiftet routeren for et lille år siden, sagde montøren at vi kunne udnytte det trådløse netværk samtidig, og så etablerede vi trådløs forbindelse til en laptop og en smartphone, med fint resultat, selv om rækkevidden ikke er imponerende. MEN, ca. hver tredje uge forsvinder internetforbindelsen til disse 2 trådløse opkoblinger, og jeg er nødt til at genstarte eller resette systemet for at få forbindelse igen. Jeg fik det råd sidst at jeg skulle gøre præcis det samme som jeg hele tiden har gjort, men i en anden rækkefølge, hvilket jeg prøvede. Samme resultat, forbindelsen røg ca. 15/8 2013, jeg genstartede, og det hele gentog sig igen for ca. 14 dage siden. Altså, jeg står med en tråd i forum der er forsvundet, og et problem der ikke er løst, hvem kan hjælpe?

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)