problemer med pop3 mal | YouSee Community
Spørgsmål

problemer med pop3 mal

Fra i går kunne vi ikke få adgang til mail : xxxx@post11.tele.dk. Outlook 10 beder om kode - men accepterer ikke koden. Jeg har prøvet at tilknytte mail via min yousee side. Men koden bliver også her nægtet. Samme kode igennem 30 år ca - så hva´nu??

6 Kommentarer

Fra i går kunne vi ikke få adgang til mail : xxxx@post11.tele.dk. Outlook 10 beder om kode - men accepterer ikke koden. Jeg har prøvet at tilknytte mail via min yousee side. Men koden bliver også her nægtet. Samme kode igennem 30 år ca - så hva´nu??

Og jeg har så præcist samme problem blot på xxxx@post5.tele.dk jeg ved koden er korrekt for jeg har ikke ændret den, pludselig siger outlook 2016 at den ikke kan logge på... hmm...
Samme her med post7.tele.dk
Omdømme 7
Badge +3
Prøv at åbne "Mit YouSee" i en browser og derefter "Mailindstillinger".
Så vælges "Skift adgangskode" og adgangskoden indtastes. Kan godt være den samme kode, der altid har været brugt. Tilsyneladende er noget gået galt med adgangskoden i YouSees datamateriale ved flytning til ny mailversion, så koden skal genindtastes.
Badge +2
Hej

Jeg vil foreslå at I bruger at ændre koden, for at se om det hjælper på det.

I kan finde en vejledning til hvordan man gør på følgende link, for at se om det hjælper på det.

https://kundeservice.yousee.dk/mail/problemer/find-login-oplysninger

Özcan
Yousee forum team
Omdømme 7
Badge +3
Hvis koden ændres skal den også ændres i samtlige lokale mailklienter (mobil, tablet, PC) som henter modtagne mails.
Det gælder måske også for andre, men mailaddressen post.11.tele.dk er hundrede år gammel.
Den er oprettet længe før der var noget der hed "mit yousee". Og er derfor ikke på nogen måde knyttet til mit yousee. Faktisk har pågældende (min kone) ikke noget mit yousee. Så mail serveren/ privat er overtaget fra TDC. Nu har You See selvfølgelig et ønske om at lave penge på brugen af mailaddr. - så nu skal man betale et mindre beløb pr måned for at post.11 adressen kan fungerere. Det er en del af platformøvelsen lige nu.
Om det nu er spiseligt eller ej - ja så er adgangen til mailen lukket ned, indtil ovennævnte abonnementsform er på plads.

Besvar