Spørgsmål

Problemer med mail hjemmeside

For den har hjemmeside frem når jeg vil se min mail på hjemmesiden

21 Kommentarer

Omdømme 1
Badge
Hej kasper29

Jeg kan se, at der ikke er nogen der har budt ind med svar til dig. Jeg vil derfor gerne høre om du fortsat får denne fejl, samt om du også oplever den via en computer?

Der skulle ikke være nogle generelle problemer med at tilgå siden nu her :)

Katrine, YouSee Forum Team
Hej. Det er stadig et problem. Det er det samme om jeg gør det fra min computer eller fra iPhone/iPad.
Jeg har talt med jer i telefonen, men der komme ikke en løsning. Håber du kan hjælpe mig.
Jeg har samme problem, og det er uanset, hvilken enhed der logges på fra, og uanset browser.

Det har været sådan ca. siden onsdag i sidste uge. Jeg har stillet spørgsmål her i forum tidligere, herudover har jeg sendt screendump til tdchotline@tdc.dk og i går har jeg sendt fejlmelding fra denne hjemmeside. Men jeg hører heller ikke noget om en løsning, og det virker stadig ikke.
Vi håber selvfølgelig at det snart bliver lavet så det virker, gider ikke betale for noget jeg ikke kan bruge.
Omdømme 1
Badge
Hej kasper29

Er det blot mail.yousee.dk som du prøver at tilgå, eller hvad er det præcise link? Hvornår opstår fejlen helt præcist?

Katrine
Ja det er på mail.yousee.dk.
Jeg har prøvet at skrive liket , men også prøvet at gå den vej af yousee selvbetjening, det virker heller ikke.
Det har nok stået på i ca 7-10 dage.
Hermed vedhæftet screendump af link og fejl

Det er samme for mig - forsøg på tilgang til webmail på https://mail.yousee.dk/
pedo skrev:

Hermed vedhæftet screendump af link og fejl

Det er samme for mig - forsøg på tilgang til webmail på https://mail.yousee.dk/

Sådan ser mit også ud :(
Samme problem - og det er sgutte sjovt, når man ikke kan rydde op i kontoen, der har ovrskredet begrænsningen :(
Vi håber snart at yousee får det fixet, så vi kan bruge vores mail igen. Og få lov til at bruge den service vi betaler for. Hvad siger I yousee til det??
Det virker stadig ikke - det er ved at være ret frustrerende, når man har gemte mail liggende i mapper, som man ikke kan logge på og se..........Yousee sker der noget?
Jeg har lige givet 177 kr. for 3 md mail Service ved jer Yousee, men jeg kan jo ikke se min mail. Det er ikke godkendt. Hvad gør vi????
Omdømme 1
Badge
Hej alle sammen

Det er desværre ikke en fejl jeg kan genskabe herfra, men det er naturligvis noget vi skal have fundet en løsning på.

Jeg vil anbefale jer, at kontakte os direkte - så får vi set på det.

I finder vores kontaktoplysninger her.

Katrine, YouSee Forum Team
Hej Katrine
Vi har kontaktet jer, både på mail tdchotline@tdc.dk, via fejlmelding på hjemmesiden, her i forum og telefonisk...........
Herudover har jeg skrevet en dårlig anmeldelse på trustpilot, og der er da kommet lidt respons, men kun at man skal sende problemet igen - typisk. Dette er så også gjort til facebook@yousee.dk som anmodet.
Mon ikke der snart kommer svar......
Hej Katrine,

Håber snart I kan finde tid til hjælpe os kunder som har dette problem på trods af at det så åbentbart ikke er en generel fejl :D
Jeg har haft samme fejl siden omkring den 13. i denne månede.
Omdømme 6
Badge +7
Hej Alle

Jeg kan bekræfte at dette er en fejl som er eskaleret til vores udviklere og som vi arbejder på at få rettet hurtigst muligt.

Jeg beklager beklager generne mange gange.
Tak for info - håber snart, at der sker noget. Det vil være rart, hvis I vil holde os ajour med status - tak
Omdømme 6
Badge +7
Hej

Så er denne fejl rettet og jeg håber at I atter kan tilgå webmailen :)

Vi beklager alle gener denne fejl har medført.
Hej Kasper.
Tak for info, og det virker fint nu - man kan godt logge på webmail. Dog er der nu kun adgang til den ene af mine mails, så helt fixet er det nu ikke. Jeg har 2 mailadresser, 1 jeg betaler for, og 1 gratis webmail. Jeg kan få adgang til den, jeg betaler for, men kan ikke skifte til den anden.....
Omdømme 6
Badge +7
Hej pedo

Det kræver et kig på sagerne i systemet, så hvis du ikke allerede er i kontakt med os om dette, så kan du finde vores kontaktoplysninger her.
Hej Kasper

Har lige fundet ud af, at den ekstra mailkonto er blevet slettet. Ifølge support skulle jeg have modtaget mails og varslinger omkring dette, men jeg har intet modtaget (og hvis det er sendt her i de 2-3 uger, hvor webmail ikke har virket, så er det jo flot).

Det har heldigvis kun været en ekstra mail, og der er ikke noget at gøre ved det nu, men det er virkelig virkelig dårlig service..........godt der findes andre mailudbydere.

Problemer skulle så være afsluttet, så tak for svar

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P