problemer med iPad-email.

• Deltager
  • 1 kommentar
Jeg fik før Påske en ny adgangskode til TDC-mail og den virker fint på min pc. Men på min iPad akcepteres kun indgående mails, jeg kan ikke sende fra den. Jeg har haft en lang snak med Apple, der til sidst måtte give op og et besøg (med iPad'en) i TDC's butik hjalp heller ikke. Alle forskrifter er fuldt, så hvad gør jeg, kan nogen hjælpe?

M. v. h.

Cicero

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej 0503

Tak fordi du stiller dit spørgsmål her på forum.

Cicero, har du fulgt denne vejledning?

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=27598 

Hvis du vil have ulejlighed med lige at tjekke den igennem og se om alting står som det skal. 

Er alt i orden, skriver du her igen, så må vi se på, hvad der så kan være galt.

Hilsen 

Hej, Patrick.

"Hvor længe var Adam i Paris"?

Jeg meddelte tidligere, at alt var i orden, efter at jeg havde slettet kontoen og oprettet den igen. Det virkede da også i går i et enkelt tilfælde, men nu er problemet der igen, så jeg må bede om jeres hjælp igen. Det link, du henviser til, kan ikke åbnes, så jeg kan ikke checke noget som helst. Har du nogle gode forslag? Jeg brugte TDC's otte-punkts retningslinier ("Opsætning af TDC Mail på iPad"), da jeg genindstallerede, men fik aldrig billede nr. 7 og 8 frem, så det var altså en kort fornøjelse. Hvad gør jeg nu?

M.v.h.

0503 (Cicero)

Hej 0503

Jeg ved ikke hvor længe Adam var i Paris, men hvis du mener Paradis, var det vel indtil Ewa gav ham et æble. Humørikon med tunge

Og da du skriver i et kundeforum, er det faktisk ikke ret tit det er en tdc-ansat der svarer i tråde, og nu er han gået på weekend, så jeg vil da gerne komme med et bud.

Først et link der forhåbentlig virker: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=27598

Jeg har ingen problemer med at få 7 og 8 frem.

(Har du prøvet at slette browserdata i din browser, eller måske prøve en anden browser?)

Hvis jeg skal være ærlig, syns jeg det er nogle elendige billeder på den side.  Husk  at den nye kode skal bruges både på ipad og på din pc.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)