Spørgsmål

Problemer med chat

Jeg har flere gange forsøgt at komme i gang med chatten, men jeg kan ikke sende mit indlæg. Når jeg trykker "Enter" får jeg bare et nyt linieskift. Er der andre måder at trykke "send" på?

7 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej pstaus

Der skulle meget være en send-knap.

Kører du dog en høj opløsning, kan det ske, at du skal scrolle ned for at se den.

Håber det hjælper dig videre.
Hej yousee...
Jeg har den store tvpakke fra yousee, og burde også kunne se film og fjernsyn over nettet, men det virker ikke... Please help,. Da jeg ikke har min mobil kan jeg kun besvares her.
Omdømme 7
Badge +6
Alle har adgang til at kunne se TV på App og Web TV, bruges det rigtige Log In.?
Hej,
Jeg har 2 spørgsmål:
1. Hvornår bliver yousee tv app klar på mit Samsung TV (ville gøre det noget nemmere at se film/tv fremfor at anskaffe en boks, eller som vi gør i dag med App TV - som kun virker 2 ud af 10 gange desværre.

2. Hvornår bliver boigraf premiere film tilgængelige i yousee film - her tænker jeg på fifty shades darker som har biograf premiere den 6/2-17.

Tak :)
Omdømme 7
Badge +6
I følge You See er der ingen aktuelle planer om App til TVer. Angående hvornår de enkelte film kommer på, er ikke noget brugerforummet kan svare på, det kommer an på rettigheder.
Hej jeg er flyttet til adressen på xxxxxxxxxx 7, 9700 Brønderslev hvornår bliver mit internet aktiv her så jeg kan bruge det

Redigeret af Kasper: Skjult adresse
Omdømme 7
Badge +6
Det spørgsmål er ikke noget vi brugere kan besvare, det kan kun You See.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)