Svar

Problemer med automatiskkort betaling efter opdatering

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Joergen-2650 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej venner
Er der andre der har prøvet at miste tilknytning til automatisk kortbetaling efter at have opdateret kortoplysninger?
Jeg har kontaktet (Yousee / TDC) men ikke noget resultat endnu.
Opdateringen foretog jeg 18. august 2016
icon

Bedste svar af Joergen-2650 8 september 2016, 13:11

Hej Kasper

Nej jeg har ikke hørt noget fra YouSee og har nu modtaget en ny regning som ikke bliver betalt med automatisk kortbetaling.
Men med lidt tålmodighed så bliver det vel ordnet? Kan blot undre mig at det går galt når jeg følger jeres anvisninger på hvordan jeg skal gøre når jeg har fået nyt betalingskort.
Det der også undre er, at der kom e-mail kvitteringer på opdatering af kortoplysninger.

vh.
Jørgen

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
j_rgen-2650 skrev:

Hej venner
Er der andre der har prøvet at miste tilknytning til automatisk kortbetaling efter at have opdateret kortoplysninger?
Jeg har kontaktet (Yousee / TDC) men ikke noget resultat endnu.
Opdateringen foretog jeg 18. august 2016

Hej J_rgen-2650

Da du ikke har fået svar endnu vil jeg høre om du har fået løst denne udfordring? :)

Du kan eventuelt prøve i en anden browser og teste med den.

Hvis det stadig er noget du oplever, så er det noget der skal fejlmeldes og kontakt derfor gerne vores support igen.
Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Joergen-2650 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Kasper

Nej jeg har ikke hørt noget fra YouSee og har nu modtaget en ny regning som ikke bliver betalt med automatisk kortbetaling.
Men med lidt tålmodighed så bliver det vel ordnet? Kan blot undre mig at det går galt når jeg følger jeres anvisninger på hvordan jeg skal gøre når jeg har fået nyt betalingskort.
Det der også undre er, at der kom e-mail kvitteringer på opdatering af kortoplysninger.

vh.
Jørgen
Tror der er et generel problem med automatisk kortbetaling. Fik mail om at betale med indbetalingskort da der var problemer med automatisk kortbetaling, men at det ville virke næste måned.:)

mvh.
Ole
samme problem her.
YOUSEE bliver ved med at sende mig SMS og mail, fordi mit betalingskort udløber, selvom jeg allerede har tastet det nye kort.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)