Spørgsmål

Problemer især Microsoft Outlook


  • HAa
  • Deltager
  • 0 kommentarer
Hans Aagaard
Viborg d.:18. juli 2017.


Til YouSee support.
Jeg har et par ting der driller mig:
1. Jeg er ikke sikker på, at jeg har den rigtige kode til min forbindelse til internettet via Microsoft Outlook
Installeret den 16. oktober 2003 som email.
med kundenummer xx.
Hvordan kan jeg rette forbindelsen og indsætte en mere moderne kode i Outlook?

2. I mit YouSee kan jeg se at jeg har såvel TV som bredbånd. Her vil jeg også gerne kunne se, at jeg har 2 stk. mobiltelefoner tilknyttet YouSee nemlig: min 40 43 xx xxog min hustrus 30 95 xx xx

3. Endelig vil jeg gerne vide hvordan jeg ændrer i de valgfrie kanaler v i bruger.

Med venlig hilsen
Hans Aagaard


Redigeret af Katrine: fjernet personlige oplysninger

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Dette er et bruger til bruger forum.
Der må ikke skrives private oplysninger i forummet, så du må slette det.
Valgfrie kanaler ændres på Mit You See.
Mobil log In er seperat fra TV/bredbånd.
Omdømme 5
Badge +7
Hej Hans

Punkt 1: I forhold til mailen så kan jeg anbefale denne tråd, hvor jeg i det nederste punkt beskriver, hvordan du ændrer koden til selve mailboksen :)

Punkt 2: Hvis du har signal via telefonstikket, så skulle der være en knap til tilknytning af abonnement på Mit YouSee (Forsiden), hvor du kan tilføje abonnement, ellers har du et særskilt login som Radiomanden også skriver.

Punkt 3: Som Radiomanden også skriver, så skal du ændre de valgfrie kanaler på Mit YouSee.

Jeg håber at du har fået det løst :)

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)