Problem ved køb af ekstra kanal

Jeg har grundpakken og vil gerne havde 10 bland selv kanaler.

Hvordan gør jeg det onlin da jeg ikke ønsker at gøre det over telefon.

jeres onlin tjenester er ikke til at finde ud af det kan da ikke være rigtig at et selskab der sælger bredbånd gør det så besværlig når man vil henvende sig til jer.

jeres ønske om man skal henvende sig telefonisk bør være et ønske og ikke jeres fremgangs måde.

bla grundet ønske fra kunder som selv skal kunne vælge hvad de har behov for og jeres lange vendetid på telefon henvendelser beviser i har valgt en dårlig løsning.

en lidt iretteret kunde

olevdloo 

3 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det eneste jeg kunne finde med 10 bland selv kanaler: https://yousee.dk/i_foreningen_og_virksomheden/produkter_og_priser/tv/bland_selv-pakker.aspx

Vi har kort i vores TV. Så kan man gøre følgende:

1. Log på "Mit Yousee"

2. Tryk "TV"

3. Tryk "Ekstra kanaler"

4. Tryk "Bestil ekstra kanaler"

(Der er tale om enkelte bland selv kanaler af gangen og ikke en pakke med 10,20,36 ....)

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Her er det uden forening: http://yousee.dk/tv/tv_med_valgfrie_tv-kanaler.aspx

Det tog noget tid at finde det, og man skal ind på en lidt underlig måde.

Hej - Jeg har grundpakken kabel tv og vil gerne vælge ekstrakanaler. Så jeg ringer til Kundeservice for at høre hvordan det kommer til at virke?

For jeg bliver ved at få denne meddelelse :

Du kan ikke bestille eller ændre dine produkter i øjeblikket

Vi er ved at forbedre vores it-systemer. Derfor har du ikke mulighed for at bestille eller ændre produkter online. Du kan naturligvis stadig benytte dine nuværende produkter.

Har du brug for hjælp eller vil du bestille produkter, kan du kontakte os på 70 70 40 40

Jeg havde vente i 30 min på at komme igennem og svaret var - JAMEN DET VIRKER da.!! :-) Men nej det ser stadig ligesådan ud???

Idag 15 august 2016 har jeg fat i Kundeservice på telefonen igen. Vi kan kun tilbyde dig at bestille de ekstra kanaler pr telefon - siden ser stadig sådan ud. Hvem laver jeres hjemmeside - det ved jeg ikke ... Hvornår virker siden ? --- Det ved jeg ikke....Kan man tale med jeres chef - Nej! 

Da der er mere end 100 kanaler og forskellige priser at vælge mellem er det jo svært pr telefon. Det er kun pr telefon du kan bestille. GAB - ok.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)