problem med vedhæftet fil

• Deltager
  • 2 kommentarer
Jeg har modtaget en mail med vedhæftet fil jpg og pdf i windows live mail fra en jeg kender. Men når jeg åbner mailen er der intet vedhæftet, hvis jeg så går på TDC webmail, kan jeg godt se der er fil vedhæftet, men den hedder nu winmail. dat og den kan jeg ikke åbne, håber på hjælp, det er første gang jeg besøger denne side.

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej CP4672

Dette er måske svar på dine problemer.

Se link: http://office.microsoft.com/da-dk/outlook-help/modtagerne-far-en-vedhaeftet-fil-med-navnet-winmail-dat-HP001116487.aspx

hilsen Bente

Hej Bente.

Tak for dit svar, jeg ved ikke om det virker, da jeg er modtager og jeg kan først få fat i afsender imorgen. Kan jeg gøre noget som modtager for at åbne filerne idag? MVH Charlotte

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Charlotte

Nej jeg tror ikke du kan gøre noget i dag, desværre, men er der andre brugere derude der kan hjælpe, ville det være fint.

Jeg har søgt og ledt via google og jeg kan kun komme frem til, at det er afsenderen af den vedheftede fil, der skal ændre sine indstillinger.

hilsen Bente

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Det plejer at være fordi afsenderen anvender en eller anden form for "brevpapir" som modtager programmet ikke kan afkode.

Hej igen Bente.

Desværre kan jeg ikke fortælle, om løsningen virkede, da afsender ikke vil ændre indstillinger, så vi har brugt den gammeldags metode, fået det i papir udgave med posten. Tak for hjælpen. MVH Charlotte

Jeg har samme problem med dat filer, dem kan jeg ikke åbne. Filerne er sendt som et ganske almindeligt word document fra mit bibliotek, og har jeg fået at vide fra dem, at jeg er den eneste, som har det problem med deres filer. Jeg har en bærbar og en stationær PC, og mærkeligt nok er det kun på den bærbare problemet opstår. Håber der er nogen der kan hjælpe.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)