Problem med ftp til webhotel

• Deltager
  • 1 kommentar
Hej Alle !

Jeg er en smule i tvivl om det er det korrekte forum at poste det aktuelle spørgsmål fordi det kan være relateret enten til min tdc router, mit webhotel eller mit ftp program - jeg kan ikke gennemskue hvilken . Skulle det vise sig at være en forkert gruppe at poste i, vil jeg blive glad for en henvisning til det relvante forum.

Mit problem :

Jeg har oprettet en gratis account hos udbyderen hostwe.com men kan ikke oploade min hjemmeside via ftp. Jeg har naturligvis fået login og pw til sitet hvor deres interface iøvrigt fungerer overbevisende, men jeg får hele tiden en timeout når jeg forsøger at tilgå min ftp account. Jeg bruger filezilla som client. I forbindelse med installationen af Filezilla er der mulighed for at køre en konfigurationsassistent som afslutter med at kalde probe.filezilla...... for at "lave nogle sluttest" .I loggen kan jeg se at tilslutningen åbenbart forløber normalt men når det kommer til : opening dataconnection så afbrydes der med en timeout fejl. Det er åbenbart når der skal "udvekdles data det går galt.Denne sluttest ender med en 503 failure of dataconnection så jeg har en ide om at det ikke er hos udbyderen det er galt.

Jeg har sikret mig adgang for klienten (filezilla + andre jeg har prøvet) i min windows (7) firewall.

Jeg har prøvet at koble til ftp://ftp.microsoft.com uden problemer og derfor kan jeg ikke gennemskue hvor mit problem ligger.

Jeg håber det er nogenlunde forståeligt og ethvert input vil være velkomment.

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

En 503 tyder mere på en "forkert brugerID" eller "forkert kode"

Hej Lars !

Tak for dit svar - jeg har selv været "offline" et døgns tid, derfor mit eget sene svar. Jeg prøver lige at sikre (igen) at det er de rigtige informationer jeg sender til serveren. Jeg kan dog ikke helt forstå at jeg så skulle opleve problemer med den autokonfiguration der sker i Filezilla - der skal jo ikke sendes andre oplysninger ved konfigurationen end dem der måtte være hardkodet i assistenten når der nu er tale om en autokonfiguration som alle brugere skulle kunne eksekvere ved installation af programmet.

Men jeg prøver lige igen at sikre at al info er på plads.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)