Svar

primær konto er forkert på min mailkonto


I min mailkonto har Yousee valg et af mine aliasser til den primære konto.
Jeg ved at det ikke kunne lade sig gøre at rette det da yousee installerede den nye software til deres mailservice, men kan det passe at jeg stadigvæk ikke kan rette til den mailadresse som jeg vil have til den primære mailadresse. ?
icon

Bedste svar af Slangefar 1 maj 2019, 21:01

Du kan rette med punktet Mailindstillinger på Mit YouSee.

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Du kan rette med punktet Mailindstillinger på Mit YouSee.
slettet kommentar
troede at jeg havde fundet det - det har jeg så ikke.
Jeg har kun fundet der hvor jeg kan vælge en af mine tre aliasser som seperat konto, men det er ikke det jeg vil. Jeg vil udskifte den mailadresse som yousee har valgt til primære adresse med den mailadresse som jeg altid har haft som primær mailadresse.
Omdømme 7
Badge +7
Hej Maja

Du er nødt til at lave en opsplitning, så dine alias får hver sin mailboks :) Dette er nu muligt og fjerner også besværet med at sætte sorteringsregler op, hvis man også repræsenterer en forening:cool:

Her kan du se hvordan du gør:
Få en indbakke til hver af dine mailadresser

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)