Spørgsmål

Post kan ikke sendes - fejl "550 5.6.0 Lone CR or LF in body (see RFC2822 section 2.3)"

• xx3
  • Deltager
  • 0 kommentarer
På rejse holdt mit postprogram på min rejsecomputer op med at kunne sende mail til postadresser, som ikke er mail.dk. Fejlmeldingen er: 550 5.6.0 Lone CR or LF in body (see RFC2822 section 2.3).

Er det mon en fejl hos youSee?

Min postprogram (Outlook 2016) er ikke blevet opdateret.
Der ligger ingen post i udbakke med forkert mailadresse.
Port og indstilling i øvrigt som youSee anbefaler - og som har fungeret de sidste mange år.
Jeg kan sende post til adresser, som hører til youSee's egen mail server.
Jeg kan sende alle mails via webmail.
Jeg kan sende alle mails via min telefon tilknyttet samme router.

Har nogen idé til hvad man kan gøre for at få tingene til at fungere igen?

1 Kommentar

Badge
Hej xx3

Jeg kan se, at du ikke har fået et svar endnu, så jeg hopper lige ind. Jeg håber dog naturligvis, at du har fået problemet løst i mellemtiden.

Efter en søgning her i YouSee Forum, kan jeg se, at andre kunder tidligere har skrevet ind med samme fejl - bl,a, på nedenstående link:

Jeg kan pluslig ikke sende mail

Det ser ud til, at fejlen kan skyldes en uafsendt mail i udbakken på din webmail, så hvis du fortsat oplever samme problem, må du meget gerne lige logge ind hér og dobbelttjekke, at dette ikke er tilfældet. Løser det ikke problemet, kan det være din mail-opsætning, der driller, og i så fald må du meget gerne lige gennemgå opsætningen i dit Outlook. Du kan finde en vejledning til dette på nedenstående link. :)

Opsætning i Outlook 2016

Anna

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)