Svar

Positivliste til Spamliste

• Deltager
  • 3 kommentarer
Hej
Jeg har en række nyhedsbreve der ender i mit spamfilter, jeg har markeret dem som ikke spam men de bliver ved med at ende i spamfilteret.

Jeg har fundet følgende svar:

[i]Hej maxos

Følgende er den korrekte fremgangsmåde i den nye mailplatform for at sikre, at dine mails ikke havner i spam.

Først skal du ind under Indstillinger -> Mail -> *Scroll ned* Indstillinger for spammail -> skriv mailadressen i feltet "Tillad meddelelser fra" + Gem (oppe i venstre hjørne)-

Herefter

Gå i: Mail -> Spam -> Markér den ønskede mail i oversigten -> tryk på "Ikke spam".

Så bør det virke til fremadrettet[-i]

Mit problem er at når jeg åbner "Indstillinger -> Mail -> *Scroll ned* Indstillinger for spammail" så er der ikke nogle "Indstillinger for spamfilter"

På min " Indstillinger -> Mail" er der 3 punkter "Visning af meddelelser", "modtagelse af meddelelser" og "Adgang fra andre mail-klienter" Ingen adgang til opsætning af spamfilter.
icon

Bedste svar af Slangefar 16 juni 2019, 11:07

Du bruger HTML udgaven. Skift til AJAX udgaven og du vil finde punktet. Muligheden for at skifte findes under Generelt og log ud og log ind igen.

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Du skulle også gerne have et punkt med "Indstillinger for spammail". Har du ændret din webmail til HTML udgaven?
Det vil jeg mene, hvor kan jeg kontrollere det?
Her er et billed af min "Indstillinger=>Mail"

Omdømme 7
Badge +7
Du bruger HTML udgaven. Skift til AJAX udgaven og du vil finde punktet. Muligheden for at skifte findes under Generelt og log ud og log ind igen.
Omdømme 7
Badge +7
Hej KainU

Jeg har markeret Slangefars svar som bedste svar :)
Det skal jeg nok.
Jeg fandt ud af at det var browseren der var problemet, Edge viser ikke SPAM punktet, det gør Chrome :?