pop3.mail.dk

Hej igen.

Har stadig problemer med at hver gang jeg åbner mit mailprogram, (Thunderbird) starter det med at skrive: "Afsendelsen af adgangskoden for brugeren xxx.xxx@mail.dk mislykkedes. Mailserveren pop3.mail.dk svarede: [IN-USE] account is locked by another session or for maintenance, try again." Når jeg så svarer OK vil den have jeg enten prøver igen, indtaster adgangskode eller annullerer.Uanset hvilken af de tre jeg bruger kommer jeg godt nok ind i systemet, men det er da irriterende! Næste gang jeg så checker min mail får jeg ofte de samme mails igen som jeg fik ved sidste check - også irriterende! Alle porte og filtre og adgangskoder er sat korrekt. mvh 

1 Kommentar

sas12321 skrev:
Har stadig problemer med at hver gang jeg åbner mit mailprogram, (Thunderbird) 

Hej 

Det er rigtig frustrerende for os der svarer at brugere starter på en ny tråd med det samme problem.  Det vil sige at dem der påtænker at svare i denne tråd, først er tvunget til at finde din første tråd for at læse hvilke råd du der har fået, og hvis man ikke gider det, så skriver man måske alt det der er givet råd om een gang. 

Nå men jeg har ikke flere tip.

sas12321 skrev:
Alle porte og filtre og adgangskoder er sat korrekt.

Fint - Så virker det jo! Humørikon griner højt 

Hmm - har jeg anbefalet dig at tømme udbakken? Der kan jo ligge en mail med fejl, som din mailklient ikke kan sende. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)