pop3 mail og outlook

• Deltager
  • 3 kommentarer
Min outlook virker pludselig ikke længere med min tdc pop3 mail. Den melder fejl på at jeg ikke kan modtage mails. Jeg modtager fint mails på samme mailadresse på ipad og iphone. Jeg har fulgt vejledningen omkring reparation, men får blot meldingen, at serveren ikke kan kontaktes. Gode ideer?

7 Kommentarer

Hej DT72

Kan det være forkert brugernavn og eller pasword du bruger?

Du skal huske at det ikke er det samme som du logger på forum med.

Har du muighed for at tjekke det rigtige server-login på dine andre enheder?

Det er testet via tdc i dag. De henviser til softwarefejl i officepakken og jeg skal ringe til Microsoft. Hmmm! Det bliver nok ikke en helt nem opgave.

hej

Det kan du jo godt have ret i.

Gider du give en tilbagemelding, når du ved noget?

Hej.

Et supplerende spørgsmål for at hjælpe med løsningen:

Hvilken Office-version er det, og hvilken Windows-version er det, eller er det Microsoft Office på en Mac-computer?

Det er kun de nyeste Office-versioner, der fungerer fuldt ud sammen med Windows 8.1.

Hvis det er Office 2003 bliver der måske et problem, da support fra Microsoft til Office 2003 ophører samtidig med at support til Windows XP ophører, d.v.s. den 8. april 2014 - det er i morgen.

Inden at jeg nåede at kontakte Microsoft, så virkede mailen pludselig igen efter ca. 2 uger nede. Den kører men noget ustabilt. Den melder fejl på at modtage og sende flere gange, men der kommer mails igennem.

Jeg kan supplerende oplyse, at det er nyeste version af offfice, da jeg har abonnementsløsning. Og alm. pc med windows 8.

Hej.

Så er årsagen ikke at der bruges en for gammel Outlook-version. Kan der være problemer med selve internetforbindelsen, så der forekommer afbrydelser? Når der kommer fejl, bliver der så vist en fejlmeddelelse, eventuelt med et fejlnummer (som man kan søge på via Google eller Microsofts webside)?

Har TDC's Mailsupportprogram været prøvet?

Det findes her:  http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=18349

Kører der et eller andet på PC'en, der griber forstyrrende ind?

Er der en sikkerhedspakke installeret (eller er der kun den indbyggede Windows Defender)?

Prøv at køre en scanning med sikkerhedspakken eller Defender, for at sikre at der ikke er kommet skadelig software på PC'en.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)