pop 3 adresse forsvundet

På min mailadresse ...@privat.dk kan jeg ikke længere modtage mails. Godt nok har jeg de sidste år hentet alle mine pop 3 konti via gmail.com, men 4 andre adresser fungerer fint, kun TDCs melder fejl konstant. (Der er ikke hentet mails i mange uger).

11 Kommentarer

Hej canonknud

Kan du sende via den adresse?

Kan du logge på webmail?

http://mail.tdc.dk/

Hej Maja

Jeg kan hverken sende eller modtage. Min kones TDC pop3 adresse virker fint via gmail.

Jeg har ingen problemer hverken med TDC login eller webmail, sidstnævnte bruger jeg ikke til noget.

Hej igen

Jeg står og skal på arbejde, så det bliver mit sidste bud. Blinkende humørikon

Har du prøvet at framelde din pop3 på gmail - lukke browseren og tilmelde den igen?

Andre der har et godt bud til løsning, hvis ikke det foreslåede hjælper?

Hov, selv om jeg fik en fejlmelding med at meddelelsen ikke blev sendt, da jeg sendte til mig selv via ..@privat.dk, er mailen nu kommet igennem.

ps: Hvis du ikke kunne logge på webmail, kunne det tænkes at det var en gammel freemail, som nu var nedlagt af tdc. Blinkende humørikon

Jeg ved ikke hvad det er, hver gang jeg har skiftet abonnement, hver gang hos TDC, fra K56 til ISDN og ADSL, har der fulgt en adresse med, her er det kun min kones (..@post11.tele.dk) vi benytter. Min TDC-emailadresse (..@privat.dk) købte jeg på et tidspunkt, det er den der er ophørt med at virke.

Jeg har fjernet og geninstalleret uden held.

Hej igen

Er du sikker på du har købt den? Kan du have købt bredbånd og ved siden af have oprettet den mailadresse, så den ikke er tilknyttet dit bredbånd?

På et tidspunkt havde tdc en ordning, hvor man kunne få en gratis mailbox, også kaldet freemail. Den ordning blev fjernet for mange måneder siden og brugerne af freemail, fik besked på at få den mailbox tilknyttet deres bredbånd, ellers ville den blive slettet på et tidspunk. 

Jeg kan næsten ikke komme på andre muligheder. Prøv at ringe til tdc, for at høre om de stadig har den mailbox i deres system, og meld meget gerne tilbage.

Her kan du læse om det jeg skriver om

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=26068.

Når man har bredbånd, har man kun en mailbox med en indbakke. Jeg syns derfor det er underligt at din kones mailadresse er post11.tele.dk.  

Adressen ...@privat.dk oprettede jeg for ca. 10 år siden, man kunne for et ganske lille beløb købe en ekstra emailadresse. Den blev oprettet med samme brugernavn som den jeg oprettede ved det allerførste abonnement en gang omkring 1997, menlig ...@post11.tele.dk. Da jeg fik ADSL skulle man igen oprette en emailadresse, denne gang med nyt brugernummer, og adressen hed ...@adsl.dk. Denne sidste adresse har jeg så godt som aldrig brugt, men jeg prøvede at sætte den ind i min gmail-kontoopsætning. Og så fik jeg pludselig 94 mails, men det var både fra ...@adsl.dk og ...@privat.dk. Den gang jeg brugte Outlook kunne programmet ikke skelne mellem de emailadresser vi havde hos TDC. Den pc der hentede post først, fik alle TDC-mails, selv om programmet på begge computere kun var sat op til kun at bruge vores respektive adresser. Min kones emailadresse er såmænd bare den første jeg oprettede, da vi startede som TDC-kunder. Den er blevet ved med at være aktiv, lige som de andre. (indtil for nyligt) Jeg har aldrig brugt freemail, jeg tror ikke det var aktuelt for mig at reagere da der kom besked om at den blev lukket.
Hej Knud

Underligt at din kones første mailadresse virker og ikke din. Jeg tror du bliver nød til at tale med kundeservice, de vil kunne se i systemerne, om der er noget galt med@privat.dk .

ps. Der er jo noget med at man kun kan have en indbakke med en mailadresse, alle andre er aliasser.

I dit tilfælde er det forskællige domæner, så det kan jeg ikke lige graje, men måske er de alle aliasser for dit bredbånd, og derfor fik du også alle mail ind i outlook..

Jeg ved ikke om jeg skal være tilfreds med løsningen. Efter at have etableret min ...@adsl.dk mailadresse som endnu en pop3 adresse i Google mail, får jeg både mail fra ...@privat.dk og sidstnævnte, men oveni også fra min kones ...@post11.tele.dk. Min kones og min ..@privat.dk er i sin tid oprettet under samme kontonummer hos TDC, mens ...@tdcadsl.dk er oprettet senere med et nyere kontonummer. Så det mystiske er at konens virker i hendes Gmailkonto (stadig idet den henter alle de adresser vi har), mens jeg skal have min ...@tdcadsl.dk konto aktiv, for at hente post. Men jeg synes vi skal stoppe her, jeg får den post jeg skal have, det er trods alt det vigtigste. P.S. Jeg har ikke ringet til TDC, jeg foretrækker at løse problemerne selv :-) -jeg har for nyligt spurgt dem hvorfor min trådløse netforbindelse sådan ca hver 3. uge forsvinder og at det kræver genstart af min Homebox at få den til at køre igen. Og dengang fik jeg at vide at jeg skulle prøve at genstarte Homeboxen !!!!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)