Svar

Kan pludselig ikke modtage mail fra mit arbejde.

Kan pludselig ikke modtage mail fra mit arbejde. Vores hjemmemail adresse er f.eks. ss@oncable.dk - og fra den kan vi sende til alle adresser. Og min arbejdsadresse er f.eks. kk@skolelederne.org - og her kan jeg sende til alle - og modtage fra alle undtagen fra min arbejdsmail (alle med "efternavnet"@skolelederne.org) Hvad kan jeg gøre???

icon

Bedste svar af Thomsen63 16 august 2013, 18:04

jeg tror den er der - tusinde tak!

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints whome har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Hvilket mailprogram har du, og hvad sker der helt nøjagtigt når du henter arbejsmail fra@skolelederne.org        ?

Mit mailprogram er Outlook.

Når jeg sender fra yyy@skolelederne.org til xxx.thomsen@oncable.dk kan jeg konstatere, at mailen er sendt - men ellers sker der ingenting. Ca. nogle timer senere meddeler Microsoft at man ikke kan levere men vil forsøge - og efter et par døgn kommer meddelelesen "kan ikke levere".

At sende fra xxx.thomsen@oncable.dk til yyy@skolelederne.org giver ingen problemer - mailen kommer fint frem.

Jeg har i årevis sendt uden problemer.

Forleden ændrede jeg lookin til mailboksen - og nogle dage var der ingen problemer. Men pludselig var problemet der igen.

xxx.thomsen@oncable.dk er også tilknyttet en iPhone og en iPad incl. "Cload"

Håber du/I kan hjælpe.....

Omdømme 1

Ja det lyder godt nok underligt                   Overrasket humørikon

Prøv at åbn/redigere  den modtager ( xxx.thomsen@oncable.dk,) som du ikke kan sende til, slet mailadressen, og skriv den ind igen, og se så, om ikke det virker igen.

En lille tillægskommentar.

Jeg havde samme problem, og kunne ikke begribe hvad der var i vejen med min smartphone, som også var sat op til at modtage min arbejdsmail.

Mit arbejdslogin, forlanger at jeg skifter pasword hver 3. måned. Det nye pasword havde jeg glemt at rette på min telefon. Hvis ikke det løser problemet, siger jeg som whole: Det er godt nok underligt Blinkende humørikon

Det kan også skyltes at tdc har stoppet med at sende maiil fra deres server, hvis en mailadresse er hostet hos en anden udbyder. Hvis det kan være grunden skal du gå ind på skolelederne.org og finde deres opsætning.

jeg tror den er der - tusinde tak!

Omdømme 1

Godt du fik det løst, men vil du ikke godt fortælle hvad der hjalp ?

Foor løsningen kan måske bruges af andre          Blinkende humørikon   

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P